Skoda Superb deel 2

eddiea

Forumguru
Lijkt me leuk mennow. Altijd al een jaloezie voor de achteruit willen hebbben. Samen met een zwart rubberen cosworth vleugel!
 

s-line

Forumguru
Ik heb plastidip al eens overwogen om het (al) chroom mee aan te pakken, is er alleen nog niet van gekomen zeg maar.
Ik ben er al wel achter dat het kunststof chroom heel goed behandeld moet worden, anders waait de lak er zo weer af bij de eerste beste steenslag.
bovenste strip (met logo) is al de 2e. (service van de spuiter)
voordeel van plastidip is, als het niet bevalt trek je het er zo weer van af.
Bij mij blijft het gewoon zitten hoor!! Maar ken toevallig ook een goede spuiter!!!!!
 

MennoW

Forumguru
@S-line bij mij nu gelukkig ook wel.
Maar de eerste keer hadden ze of de boel niet ruw genoeg gemaakt of geen goede primer gebruikt.
Ze hebben na de winter kostenloos de chromen delen opnieuw gespoten, maar dan goed.
 

MennoW

Forumguru
Heb het nu eerst met wrap folie gedaan.
Kan ik er even aan wennen, maar ik ben wel erg te spreken over het resultaat.
image.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Der Einser

Forumguru
Zo vind ik hem inderdaad erg stoer aan de voorkant.

Alleen nu ben je verplicht om door te pakken,...
Nu kun je niet meer de overige chroomaccenten (raamomlijsting en dakrails) ongemoeid laten.
 

MennoW

Forumguru
Zo vind ik hem inderdaad erg stoer aan de voorkant.

Alleen nu ben je verplicht om door te pakken,...
Nu kun je niet meer de overige chroomaccenten (raamomlijsting en dakrails) ongemoeid laten.

Dat zei ik net ook al tegen een vriend van me.
Ach volgende week 4 weken vakantie, dus tijd zat.
 

Der Einser

Forumguru
@ der Einser, heb je een plaatje na montage van die booskijkers van jou?

Ik ben zojuist speciaal voor jou aan de slag gegaan. De booskijkers even uit de verpakking gehaald en een paar fotootjes geschoten.
Zie hier het resultaat:
Zonder
Foto-FSILYJWY.jpg


Met
Foto-QGO4CVOE.jpg


Naast elkaar (zonder & met)
Foto-W87LVVNN.jpg


Beide gemonteerd
Foto-JZG63ULB.jpg


Zij aanzicht
Foto-E44HHBUC.jpg
 

MennoW

Forumguru
Ik ga met S-line en Eddia mee, het grijze archief voor de "boos kijkers"
Ps. Mooie set wielen!
 

CDK

Forumguru
@der Einser, bedankt voor de moeite! maar eerlijk gezegd vind ik die superskoda variant mooier, maar daar denk jij vast anders over?
 

Der Einser

Forumguru
@der Einser, bedankt voor de moeite! maar eerlijk gezegd vind ik die superskoda variant mooier, maar daar denk jij vast anders over?

Inmiddels wel inderdaad, maar moet eerlijk zijn, ik twijfelde eerst om ook die jij hebt te halen.
Zag een aantal aardige foto's ervan, in "race" stijl zeg maar en dat vond ik best ok.
Maar toen ik verder ging zoeken vond ik deze die ik nu heb en vind deze nu inderdaad mooier.
Ieder zijn smaak:D
 

eddiea

Forumguru
Ik vind het twee keer niks die booskijkers. Sorry..... :bloemen:

Heel dik Menno zo!:thumbsup: Ik vind de zijlijsten en dakrails prima erbij staan zo. Is ook geen chroom maar geborsteld aluminium.
 

CDK

Forumguru
@ der Einser, natuurlijk ieder z'n smaak! het is er ook zo weer af toch als het niet bevalt :)
 

eddiea

Forumguru
Ik wil jou auto wel is zien met hetzelfde front als Menno Patrick! Dat zou ik doen. Heb je die booskijkers niet nodig om een dik front te hebben.
 

eddiea

Forumguru
Doe er dan een busje blanke lak bij want ik zou ze wel in hoogglans doen. Dat kan tegenwoordig ook met Plastidip.
 

Bijlagen

  • foto 1 (2).JPG
    foto 1 (2).JPG
    539,6 KB · Weergaven: 290
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan