Skoda Superb deel 2

MennoW

Forumguru
is idd al erg krap.
ik wil straks eerst zien hoe die uitkomt, dan maar even verder denken.

jullie mening graag
de tekst Superb (zelfde lettertype als op de koffer) in de leren stoelleuningen laten stikken met zelfde kleur garen als de stiksels , of er in laten stansen reliëf effect ?
 

Cordoba

Forumguru
Ligt ook aan formaat van de letters (en de kwaliteit van het werk).
Met garen zal gevoeliger zijn voor slijtage, maar dat is ook afhankelijk van gebruikte garen en de juiste plaats en grootte van de tekst.
Stansen kan door het randje dat je krijgt wat meer vuil vast houden.

Voorkeur is vooral een kwestie van persoonlijke smaak en hoe het werk uitgevoerd wordt.
 
Een schroefset zal hem zeker goed doen. Vraag me alleen af in hoeverre je kan zakken met een 9J ET 40. Ik heb 8,5J ET 45 met 30-serie band, staat meer getrokken dan een 225/40, en dat gaat net goed. Maar volgens mij is een half J 6mm plus 5mm van de ET40 betekend dat je 11mm verder naar buiten staat dan bij mij.

Volgens mij staat een J(ot) gelijk aan een inch -> dus 2,54 cm.
No offence he :aangenaam:

Dus in totaal 12,7 mm. van het bredere velgbed + de 5 mm. van de lagere ET maakt dat het verschil zelfs oploopt tot 17,7 mm. (afgerond 1,8 cm.) en da's nog best veel.
Omdat mijn velgen (7,5 x 18" Luna's met ET 46) naar mijn smaak iets te ver "naar binnen" stonden heb ik spacers van 15 mm. op de vooras geschroefd en 25 mm. exemplaren op de achteras.
Dit i.c.m. 225/40 R18 bandjes, dus de achteras is goed vergelijkbaar met die van eddiea.
En ik kan je zeggen: het past allemaal maar nét.
Maar goed, ik heb een S1 en de S2 heeft wat meer ruimte in de wielkasten :)

Omdat ik vaker met een "volle bak" rijd kan ik zo'n schroefsetje dus wel vergeten.
Ik hoop echt dat je er goed mee wegkomt dadelijk MennoW :cool:

En het volgende plan is om Superb in de stoelen te laten zetten.
Goh, gestanst zoals die luxe Alfa's hebben zou mijn voorkeur hebben, ik vind het übergeil uitzien iig :worshippy:
 

MennoW

Forumguru
ik ben er uit en laat het Superb er in naaien in een subtiel formaat, niet te groot.
ze hebben een klant die een gestikt logo heeft met 300.000 km en ziet er nog steeds perfect uit.
ben ook even bij Schuro langs geweest, en ik moet zeggen dat ik zelden zulke enthousiaste medewerkers heb getroffen! deze houden echt van hun vak, erg leuk om te zien.
 

MennoW

Forumguru
kleine status update

De auto word volgende week geproduceerd.
leer is reeds binnen bij Schruro Zwolle :xyxthumbs:
leer_1.jpg leer_1_a.jpg leer_1_b.jpg
foto kwaliteit is beetje matig met mobiele telefoon
 

eddiea

Forumguru
Een echte "duitse" look. Ogen wel klein vind ik. Ik denk wel dat je verlaging uit je hoofd kan zetten met deze combinatie. En als je het toch wil proberen zal ik zeker niet voor alleen voor verlagingsveren gaan. De combinatie van de standaard poot met een verlagingsveer deint nog aardig in zodat je met een ingaande slag waarschijnlijk met je banden op de spatbordrand terecht komt.

Gr
 

MennoW

Forumguru
We hebben gisteren even goed gekeken en ik denk nog wel een 3 cm te kunnen zakken zonder problemen. (deze is ook Greenline)
voorzijde is zeker geen probleem.
en ik denk dat als die nog wat zakt de velgen ook wat groter lijken, maar de foto's vertekenen ook enigzins.

nu met BBS logo's
18_BBS_Skoda_Superb_i.jpg

to be continued!
 

eddiea

Forumguru
Voor zit je probleem ook niet maar achter wel..... Als je gaat verlagen verandert ook de stand van je wiel in de wielkast. Ik had met verlagingsveren van -/-4cm en een 8.5J met een 225 in 19 inch regelmatig contact met de kunstof binnenschermen. En die banden stonden veel meer getrokken dan dan deze. Ik ben benieuwd....
 

eddiea

Forumguru
Dat was toen ET 43. Ik heb nu tegenwoordig 20" ET45 met een 225 en ben inmiddels 6cm lager zonder enig probleem.
 

s-line

Forumguru
Ik vind de velg wel mooi , maar vind het persoonlijk niet echt staan onder een superb
Meer iets voor een golf ofzo.
Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak anders is het ook maar saai!
 

MennoW

Forumguru
vandaag foto's ontvangen van de jongens uit Zwolle die het leer inbouwen.
ik zag op deze foto pas dat er andere teller platen in zitten, is dit model 2013 of was dit al eerder gewijzigd?
IMG_0153.JPG
alles er uit gesloopt.
IMG_0161.JPG
stof verwijderen.
IMG_0156.JPG
inbouwframes voor de video schermen monteren.
IMG_0157.JPG
opnieuw bekleden.
IMG_0152.JPG

volgende bericht meer foto's.
 
Bovenaan Onderaan