Skoda Superb deel 2

MennoW

Forumguru
@eddia,
ja gehele grille is hoogglans zwart met "Citigo" logo.
En de koplamp sproeiers had ik al over zitten twijfelen.
heb jij een foto van jou Superb neus? ik ben wel benieuwd (zie PM)

@S-line, Fiestaman,
ik heb al een lijntje uitstaan voor een verlaging (needs more LOW !!)
 

Canon-Eye

Forumguru
Het FIGUUR hieronder bedoel je!
Hangt van je forum-instellingen af.
Bij mij staan de nieuwste posts altijd bovenaan, maar blijkens de gebruikte aanduidingen is dat niet bij iedereen zo.

Daarom verwijs ik in voorkomend geval liever naar een postnummer, dat sluit misverstanden uit...

Ontopic: ziet er strak uit zo. Dat ene chroomrandje daar onderaan heeft toch wel wat...
 

fiestaman

Forumguru
ik denk dat je met gemak tussen de 6 en 8cm kunt zakken.

Mss dat h&r een ultralow kitje heeft, dan kan je al tot -12 gaan :laugh:
 

s-line

Forumguru
Dat denk ik niet hoor, ik zit nu op ruim 7 cm,maar ik denk niet dat dit met 9j gaat lukken!
En -12 cm is wel erg overdreven hoor!:shocked:
 

MennoW

Forumguru
ik ga eerst ca. -4 cm proberen want idd 9J met ET40 zal nooit onder de 6/7 cm zakken.

vandaag met mijn zoontje (4jr) de auto opgehaald.
ik weet niet wie het spannender vond, papa papa mag nu het doek er af? mag ik het doen etc etc etc. "GEWELDIG"
nu heb ik overall bijna foto's van maar daarvan niet hij was me te snel af.......
morgen zal ik wel even een uitgebreide foto set schieten en natuurlijk ook posten.
 

fiestaman

Forumguru
Ok, de et waarde is mss iets te laag om naar -7cm te gaan. Ken een aantal mensen hoor, die makkelijk naar -12cm gaan. Ik zat vroeger op -9cm
 

MennoW

Forumguru
Daar is die dan, eindelijk in mijn bezit.
SkodaSuperbCombi.jpg SkodaSuperbCombi1.jpg SkodaSuperbCombi2.jpg SkodaSuperbCombi3.jpg SkodaSuperbCombi4.jpg
vrijdag gaan de wintervelgen er onder, ik moest er even zo van genieten.
 

Miez1

Forumguru
Hi MennoW !

Mooie verschijning hoor! De grille is erg mooi en het leer vind ik ook strak! Vraagje; kunnen de hoofdsteunen voor niet meer omlaag door de beeldschermpjes?

Alles gute!

Miez
 

s-line

Forumguru
Ok, de et waarde is mss iets te laag om naar -7cm te gaan. Ken een aantal mensen hoor, die makkelijk naar -12cm gaan. Ik zat vroeger op -9cm
Maar niet met s2, want als ik nog een 4,5cm wil zakken moet ik toch echt "notchen" anders gaat mijn aandrijfas de chassisbalk raken en kan alleen maar rechtdoor, want sturen is niet meer mogelijk,tenminste niet zonder drastische verbouwingen.
En de low versie van h-r is maar 80mm volgens hun site!
 

eddiea

Forumguru
Zelfs de bekendste Belgische Superbee, de witte die je op alle worthersee foto's tegenkomt, is maar 55mm lager. Ik heb afgelopen jaar samen met hem even onze auto's naast elkaar gezet en de mijne was echt nog een aardig stukje lager. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik toen nog op 19" stond en hij op 20". Lager dan dat s-line zegt ga je hem echt niet krijgen. Op psssst psssst na dan.....
 

fiestaman

Forumguru
Ik zeg niet dat ik mensen ken die -12 op hun superb gaan(wel op andere modellen in de VAG stal). Iemand in Rusland zit nu op -7 voor een superb combi.

Volgens de site ja, maar gaat nog lager, maar je kent dat hé, -8 is voor de wetgeving ;)
 

MennoW

Forumguru
Ik zeg niet dat ik mensen ken die -12 op hun superb gaan(wel op andere modellen in de VAG stal). Iemand in Rusland zit nu op -7 voor een superb combi.
waar doel je dan op? ik rij geen passat, golf, UP, A4, A6, Exeo, Leon, etc.
in je eerdere post suggereer je dat we het nog steeds over mijn auto een "Skoda"Superb hebben.
case closed en weer ontopic.
 

fiestaman

Forumguru
waar doel je dan op? ik rij geen passat, golf, UP, A4, A6, Exeo, Leon, etc.
in je eerdere post suggereer je dat we het nog steeds over mijn auto een "Skoda"Superb hebben.
case closed en weer ontopic.

Ik doel erop, dat je mits de nodige aanpassingen laag kan zakken. Bv. ander setje veren( extra low veren).

Maar soit, je Et waarde is sowieso te laag en velgen te breed om meer als 5 te zakken, indien je niet wilt raken aan je kas.
De schermen in de wagen vindt ik persoonlijk niet zo mooi. Ze komen een beetje "cheap" over. Dan had je beter die van skoda genomen en dan was alles proper, OEM afgewerkt.
 

MennoW

Forumguru
De schermen in de wagen vindt ik persoonlijk niet zo mooi. Ze komen een beetje "cheap" over. Dan had je beter die van skoda genomen en dan was alles proper, OEM afgewerkt.
waar vind je orginele Skoda inbouw schermen voor achter in dan?
 
Bovenaan Onderaan