Skoda Superb deel 2

MennoW

Forumguru
deel 2 leer inbouw, het resultaat.

IMG_0168.JPG
de video schermen.
IMG_0167.JPG
nu nog de mediaspelers inbouwen.


kreeg vanmiddag van de dealer te horen dat de L&K grille die ik besteld had in zijn geheel niet meer geleverd wordt.
niet op nieuwe auto's en niet als vervangend onderdeel bij schade, die gaan dus heel zeldzaam worden. jammer.

nu bedenken wat te doen met de grille? helemaal zwart? mat of hoogglans? nieuw logo (Citigo achter) er in chroom of meegespoten?
kan je de kunststof chromen delen eigenlijk wel goed overspuiten?
maar even een nachtje over slapen....
 
Mooie combi van suède- en glad leer.
En met die ingeborduurde naam en die contrasterende stiksels is het plaatje HE-LE-MAAL af.
Zelfs de armsteun loopt mooi in de pas, dat is pas oog voor detail hebben :xyxthumbs:
Vakwerk!

Die firmanaam sla ik ff op :)
 

peperskoda

Forumguru
nu bedenken wat te doen met de grille? helemaal zwart? mat of hoogglans? nieuw logo (Citigo achter) er in chroom of meegespoten?
kan je de kunststof chromen delen eigenlijk wel goed overspuiten?
maar even een nachtje over slapen....

Als je kijkt op E-shop Skoda-parts.cz - Originální náhradní díly a p dan zie je daar dat de door jou gewenste grill nog gewoon te koop is voor nog geen 200 euro. Misschien kun je wat met deze info?
 

TBiRD

Lid
Ik vind alleen de ingebouwde schermpjes achteraan niet mooi gedaan. Vallen volledig in die naad en staan ergonomisch niet goed opgesteld. De voorkant van de zetels is top.
 

MartijnMeppel

Nieuw lid
ook hier weer jammergenoeg geen electrische sportstoelen met verwarming zoals standaard in tour/artic versie, ik kan niet meer zonder
 

MennoW

Forumguru
Ik vind alleen de ingebouwde schermpjes achteraan niet mooi gedaan. Vallen volledig in die naad en staan ergonomisch niet goed opgesteld. De voorkant van de zetels is top.
schermen konden niet anders vanwege stoel frame / hoofdsteun e.d.
boven de naad was idd mooier geweest.
qua kijk hoek is het volgens de leverancier van de schermen juist ideaal om ze in de rugleuning te plaatsen.
 

MennoW

Forumguru
@Martijn nee idd geen electrische verstelling, maar wel stoelverwarming af fabriek.
tja buget laat ook niet alles toe.
 

TBiRD

Lid
schermen konden niet anders vanwege stoel frame / hoofdsteun e.d.
boven de naad was idd mooier geweest.
qua kijk hoek is het volgens de leverancier van de schermen juist ideaal om ze in de rugleuning te plaatsen.

Ergonomisch gezien moet je recht voor je uit kijken en dan moet je de bovenkant van het schermpje zien. Dat is zowat de stelregel.
 

Rallye

Forumguru
Bij een gewone TV (dus niet in de auto) dien je recht vooruit juist op ongeveer 1/3 van de schermhoogte (van boven af) te kijken, maar wat niet mogelijk is kan niet. Blijft een mooie inbouw.
 

TBiRD

Lid
Bij een gewone TV (dus niet in de auto) dien je recht vooruit juist op ongeveer 1/3 van de schermhoogte (van boven af) te kijken, maar wat niet mogelijk is kan niet. Blijft een mooie inbouw.

Computerschermen zijn zoals ik gezegd heb.
 

MennoW

Forumguru
Maandag is het eindelijk zo ver!

Ik ben eigenlijk wel blij dat de L&K grille niet meer leverbaar was.
Dat heeft mij aan het denken gezet en ik heb de gok genomen om die helemaal hoogglans zwart te laten spuiten.
En dat vind ik gezien het resultaat veel mooier
laatste details nog, folie her en der er af, stickers op de zijkant en de type aanduiding er nog af etc.
En dan maandag ophalen :xyxthumbs:

IMG_6188.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_6184.jpg
    IMG_6184.jpg
    117,9 KB · Weergaven: 234

s-line

Forumguru
Ik ben eigenlijk wel blij dat de L&K grille niet meer leverbaar was.
Dat heeft mij aan het denken gezet en ik heb de gok genomen om die helemaal hoogglans zwart te laten spuiten.
En dat vind ik gezien het resultaat veel mooier
laatste details nog, folie her en der er af, stickers op de zijkant en de type aanduiding er nog af etc.
En dan maandag ophalen :xyxthumbs:
Mooi! Maar nu ook nog de sproeierkapjes en de onderste chrome strip hooglans zwart,dat staat nog mooier!
En hij moet echt wel een stukje zakken hoor ,dan wordt het geheel echt nog mooier!
Succes en nog even geduld.
 

Jasper02

Banned
Zoals het er nu uitziet staat het citigo logo er niet op. Zou wat het figuur hierboven zegt de andere chroomdelen ook doen.
 

Jasper02

Banned
@s-line

Nu kan je dat ook zo zien inderdaad.. Boven onder.. Lijkt me een wat onnodige post van je.

Goed weekend!
 

eddiea

Forumguru
Het FIGUUR hieronder bedoel je!

Dat ligt aan je instellingen Michiel... Het figuur? Wat een ... joh!

On topic:

Ziet er netjes uit! Netjes ook de gril met het nieuwe logo. Ik heb de sproeierkappen en de onderste chroomlijst ook hoogglans zwart gespoten. Ik denk dat het bij jou ook zal staan. Al doe je alleen de sproeierkappen al. Is je gril ook gespoten?

S6 met de laatste loodjes:xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan