Skoda Superb Combi 1.6 TDI (voorheen potentieel Skoda rijder)

paultie

Forumguru
@Oenoud Ik had me inderdaad vergaloppeerd. Zocht er een van een S3 maar super bedankt voor het vragen.

Hoop dat je al een beetje van de schrik bent bekomen. Ken het gevoel als je erna in een auto stapt en een enorme focus krijgt op alles wat er maar naast de weg beweegt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Oenoud

Forumguru
Ok helder.
Dan laat ik ze daar maar achter of er moet iemand anders zijn die met een verlichtingsproject bezig is voor de SII Facelift.
Laat maar weten
 

Oenoud

Forumguru
@kansberg Super. Je bent een meester met photoshop.
Dit geeft zeker een goede indruk. Als het meezit kan ik hem aanstaande donderdag alweer vergelijken met hoe het uiteindelijk geworden is.

Alles ligt nog op schema om hem donderdag weer op te halen.
Heb de tip van @Cordoba nog even doorgegeven aan de schadehersteller.
Ze gaan het interieurfilter zeker even aan een inspectie onderwerpen.
Het leek hun sterk dat daar iets in gekomen zou zijn maar ze hebben toch alles er af liggen dus kunnen ze daar net zo goed even naar kijken.

Ben benieuwd hoe hij er donderdag weer voor staat. als hij in ieder geval op tijd klaar is.

Bedankt voor je hulp
 

Arco

Forumguru
@Oenoud : Ik heb m'n best gedaan op de foto die je postte, maar deze is niet voldoende scherp om er wat mee te kunnen. Wel heb ik wat gedaan met de foto waarin de Superb nog in de showroom staat, niet geheel perfect, waarvoor mijn excuses, maar wellicht geeft het een indruk:

Bekijk bijlage 49834
Dat is het helemaal en dan nog een zwart logo in koetswerkkleur!
Kunnen ze het daar niet spuiten?
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Kun je ook gewoon via binnen doen, als normale wisseling van interieurfilter (en natuurlijk de parafaanbak even checken: vaak zitten daar verborgen hoeken en gaten in waar vuil (dus ook dierlijke resten) ongezien kunnen achterblijven.
 

Oenoud

Forumguru
Nou zoals het er nu naar uitziet morgen weer met de Skoda op pad.
Mits alle onderdelen op tijd binnen gekomen zijn. Heeft onderhand bijna 2 weken geduurd.
Op zich nog vrij snel. Wachten duurt wat dat betreft altijd lang.

En eerlijk gezegd ben ik nu ook wel benieuwd of het allemaal weer er een beetje naar behoren uitziet.
Aan de andere kant mag hij er van mij ook wel zo uitzien als de Superb in het onderstaande filmpje:jaja:


 

eriktv

Forumguru
Wat grappig, ik zag allemaal bekende plekken in het filmpje. Hij blijkt vlakbij mijn schoonouders te wonen, wellicht kom ik hem nog eens tegen :D

Hoop dat je auto snel weer naar volle tevredenheid is hersteld!
 

Oenoud

Forumguru
Vandaag eindelijk de auto weer op kunnen halen.
Gaat nu verder door het leven als Superb Black edition. :D

Vindt het zwarte front persoonlijk zeer goed geslaagd.
Was een wens die al langer op het lijstje stond.
1e indruk van de reparatie is positief. Alhoewel er eerst wel verschil zat in de dikte van de naden van de motorkap t.o.v. de zijschermen. Had met de afstelling van de nieuwe slotvanger te maken. Iets bijgesteld en ziet er nu beter uit.
Voor de rest qua rijden ook prima.
Lijkt vooralsnog op een geslaagde actie door de mannen van Care Arnhem en uiteraard een mooie upgrade naar de black look!

IMG_4313.JPG IMG_4317.JPG IMG_4321.JPG IMG_4327.JPG IMG_4328.JPG IMG_4334.JPG IMG_4336.JPG
 

RefleCs

Forumguru
Ziet er goed uit! En dat zwart staat hem goed!!!

Nu nog de dakrails zwart en dan ben je helemaal stealth :tongue: ow en een geheel zwart logo ;)
 

Oenoud

Forumguru
Thanks @RefleCs

ik vind het zo wel mooi met dat chromen logo. Heb er wel over na gedacht om die nog te laten spuiten maar laat het eerst maar zo. Ook het chroom van de dakrails vind ik mooi staan. Mooi contrast met de auto.
Het ging mij voornamelijk om het front.
Ben nu ook van die vervelende greenline badge af. :D
Dat blijkt anders nog al een lastig klusje te zijn om die er af te krijgen.
 
Bovenaan Onderaan