Skoda Superb Combi 1.6 TDI (voorheen potentieel Skoda rijder)

Oenoud

Forumguru
Afgelopen week erachter gekomen dat mijn beschermengeltje gelukkig net zo hard kon vliegen als dat ik zelf kan rijden......

Bij voorbaat excuses voor de enigszins bloederige foto's....


image-2016-04-10 (2).jpg image-2016-04-10 (8).jpg image-2016-04-10 (9).jpg image-2016-04-10 (10).jpg image-2016-04-10 (11).jpg image-2016-04-10 (12).jpg image-2016-04-10 (13).jpg image-2016-04-10 (14).jpg image-2016-04-10 (15).jpg
 

Oenoud

Forumguru
Een volwassen ree op de snelweg A50 tussen Zwolle en Apeldoorn thv oprit Epe.
Op klaarlichte dag. Gebeurt bijna nooit zei de man van de bergingsmaatschappij tegen mij.

Ik heb (gelukkig) geen tijd gehad om te reageren. Had ik met een snelheid van 130 KM/H een noodstop of uitwijkmanouvre gemaakt dan was het waarschijnlijk heel anders afgelopen....
 

duiveltje

Forumguru
ja ik heb een keer een rare zwiepert gemaakt omdat ik om een paar kuikens probeerde heen te rijden... beter is gewoon maar doorrijden als je niet op tijd kunt remmen. niet uitwijken
 

Oenoud

Forumguru
Inderdaad. in dit geval had ik niet eens de tijd om na te denken en iets te doen.
Hij stond voor de auto en toen was het ook al raak.
 

Cordoba

Forumguru
Het lijkt wel een Yeti (de verschrikkelijke sneeuwman) met al dat haar er op.:lezen: Gelukkig nooit zoiets groots geraakt, bij mijn eerste auto wel ooit een duif die vanuit de berm tegen de zijruit vloog, en vervolgens onder de wielen van de auto achter me op de provinciale weg kwam, ooit een fazant gehad die zijn nek door de grill stak (kwam ook uit de berm omhoog vliegen), verder nooit een levend wezen geraakt. Wel ooit in donker op een lokale weg een pink (kalf) op een haar gemist, bijrijdster had niets gezien, en snapte niet waarom ik vol in de remmen ging.

Sterkte Oenoud. Opbrengst van het vlees is om de schade (deels) te repareren?
 

Cordoba

Forumguru
Het lijkt er inderdaad op dat alleen grill, lampen, bumper vervangen moeten worden en dat de motorkap onbeschadigd is. De meeste moderne auto's kunnen een ree wel hebben, probleem zijn de gevallen waarbij de romp van een dier op de voorruit komt, en dan komen ze vaak ook binnen, en dan heb je een heel ander ongeluk.
 

paultie

Forumguru
@Oenoud dat is niet mis.
Nu heb ik een hele gekke vraag. Zou ik via jouw garage bedrijf de defecte koplampen mogen hebben? Of kun je me in contact brengen met je schade bedrijf?
Heb nog een projectje waarbij ik op zoek ben naar een kapotte lamp unit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Tuulster

Forumguru
@paultie; Ouwe lijkenpikker! :deuk: dit is en Sup II van na de Facelift geen III !

@Oenoud; Dat zijn geen grappen. Lullig voor de Ree, maar je hebt heel veel mazzel gehad zeg...... Succes met de afwikkeling!
 
Laatst bewerkt:

Thokozanoah

Forumguru
Jee, dat is een beste klap geweest en toch een beste schade. Succes met de afhandeling en met het bijkomen van de schrik...
 
Bovenaan Onderaan