Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga passen voor een rondrit, de collega skodarijders die me kennen weten dat men Skoda nogal laag bij het asvalt ligt en wil tijdens de rondrit de pret ni bederven door met een slakkengangetje door de landwegentjes te rijden.
Als er ooit nog eens een meeting komt op een vaste plaats ben ik zeker terug van de partij.
Ik wens jullie veel sucses en plezier die dag.
Groetjes Lesley
werkt er hier toevallig iemand bij een grondverzetbedrijf?? Misschien dat die persoon de route even voor kan gaan met een bulldozer en de boel vlakken:smirk:
Wel jammer dat die dikke Octavia niet mee gaat, was echt een mooie kar.
Ik hoop dat de meeting over 3 maand is want in die tussen tijd krijgt mijn Felicia een behandeling aan de achterklep. De klep word aangepast en er komt een spoiler boven op. Geen picknick tafel maar een net beschaafd spoilertje. De klep word compleet ontroest en zal opnieuw gespoten worden in zwart metallic. Dus wacht nog ff met de meeting! Foto's zullen volgen als het geheel af is. Er zullen nog meer plannen volgen maar die komen nog
Nederlands eerste show Felicia word gemaakt! Pas maar op Golfjes, Corsa'tjes en nog vele anderen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.