skoda meeting

Desperado

Forumguru
Ja zoiets lijkt me al logisch. Maar ook dingen als;
overmatig claxonneren, knipperen, geen wedstrijdjes gaan spelen, noem maar op.
Met een groep maak je al snel een slechte indruk als er maar een paar aan het klieren zijn, willen we in de toekomst vaker zoiets organiseren, dan zullen we geen overlast voor anderen moeten zijn.
Het is al erg genoeg dat mensen geconfronteerd gaan worden met het feit dat Skoda leeft, en de eigenaars contact hebben met elkaar. :baby012::baby012:

Goede verwoording, vooral de laatste zin.
Ik zie ze al kijken als we langs rijden:ahum:

joergarms

Senior Member
Goede verwoording, vooral de laatste zin.
Ik zie ze al kijken als we langs rijden:ahum:
Dat was al te zien toen we de meeting in Houten hadden, dat viel echt positief op, nog mooier was het dat de Alfa/fiat meeting die stomtoevallig naast ons plaatsvond veel minder volk had.

Red Devil

Actief lid
Moet jij niet werken:winkie:????

haha.. jah ik moest wel werken:koffie: maar had totaal geen zin, en hoef nog maar 3 dagen.. (nu nog 2 trouwens. donderdag en vrijdag) en dan ben ik daar weg:2133:
dan zal ik op me werk minder op het forum zijn ivm met nieuwe (vaste) baan:super:

purk

Senior Member
werken is gezond, laat het over aan de zieken...........................................

!Škoda!

Actief lid
Ben je FF niet in staat te kijken speert zo'n forum er helemaal vandoor...
Op Zondag ben ik erbij (mits geen andere verplichtingen dan)
Koters laat ik maar thuis (geen zin in "zijn we er al", "hoe lang duurt het?"), Vrouw weet ik nog niet.

Des te meer panne(n)koeken voor ons.... :)

Gieliovd

Forumguru
Ben je FF niet in staat te kijken speert zo'n forum er helemaal vandoor...
Op Zondag ben ik erbij (mits geen andere verplichtingen dan)
Koters laat ik maar thuis (geen zin in "zijn we er al", "hoe lang duurt het?"), Vrouw weet ik nog niet.

Des te meer panne(n)koeken voor ons.... :)
He, wat? Wie? Waar? Wanneer?

Is er al een datum geprikt ofzo?? Ik dacht dat dit nog helemaal onderin de pijp zat!

Hallo, geef mij ook ff tijd om vrouw en kinderen te regelen, vrij van de baas, plannen, gezondheid... telefoontje met de financier :623:...

Speciale ontheffing krijgen we wel hoor. Allemaal een Skoda vlaggetje en een groene koplamp.

Aanvulling wetboek: indien groene lamp en Skoda vlaggetje aan de rechter voorzijde is geplaatst, colonne niet onderbreken en op de snelweg niet invoegen. De colonne heeft ten allen tijde voorrang van zowel links als rechts.

Ook heeft de colonne speciale parkeervrijstelling in de nabijgelegen straten van het pannekoekenhuis.

Als het er van komt maak ik wel ff wat stickers voor op me auto, gewoon voor die dag :). Ik kan 100 mm breed printen op die labeler en zo lang als ik wil. Hatsee, SKODAFORUM TOURTOCHT 2008 op de flanken :super:

En nou te bed.

joergarms

Senior Member
Hey Gieliovd, ik wil nog zien of jij die stickers op je deuren plakt. Zou wel een mooie stunt zijn, maar dan ben je dus ook verplicht om de hele dag voorop te rijden he.

Maar voor je geruststelling, er is nog geen datum gezet hoor, dus je kan nog ff zoeken naar vrouw en kinderen:smiley29:

Red Devil

Actief lid
Als het er van komt maak ik wel ff wat stickers voor op me auto, gewoon voor die dag :). Ik kan 100 mm breed printen op die labeler en zo lang als ik wil. Hatsee, SKODAFORUM TOURTOCHT 2008 op de flanken :super:

En nou te bed.

als jij dat doet, mag je er bij mij ook op bijde zeikanten plakken.. als het er maar weer makkelijk af te halen is:crazy:

Sportline

Senior Member
Jeetje wat een race tempo hier. 3 dagen niet achter internet geweest en we zijn al weer aardig wat pagina's verder. Maar dat is een goed teken. Ik kom zeker met men Felicia en als het goed is gaat men moeder ook mee. Zei vroeg het ook al of er nog andere vrouwen meegingen met de rit. Waarschijnlijk gaat men pa ook weer mee met zijn Fabia als hij niet hoeft te werken. En over de regels, ik denk dat iedereen wel volwassen geneog is met wat je allemaal mag doen en niet mag doen. Maak het gewoon niet te bond.

Gieliovd

Forumguru
Hey Gieliovd, ik wil nog zien of jij die stickers op je deuren plakt. Zou wel een mooie stunt zijn, maar dan ben je dus ook verplicht om de hele dag voorop te rijden he.

Maar voor je geruststelling, er is nog geen datum gezet hoor, dus je kan nog ff zoeken naar vrouw en kinderen:smiley29:
Ik voorop rijden? Alstjeblieft niet, ik wil heeeelemaal niet in "the center of attention" staan.

Doe mij maar lekker underdog, past me veel beter.

Ik zal eens kijken voor die stickers :)

Ik weet inderdaad nog niet of het eenvoudig te verwijderen is. Het is vinyl met plaklaag.

edit: Morgen ga ik eens een stukje op de lak plakken en een tijdje laten zitten om te zien wat het doet.

Tallguy

Forumguru
voorlopige tussenstand :xyxthumbs:

1. fabia
2. red devil
3. ik zei de gek (Kensei dus)
4. jeroen doli
5. sportline?
6. octaviabas?
7. glenn?
8. mrbeeswax?
9. nemo?
10. joergams
11. purk?
12. felicia-peter?
13. skodaracer?
14. hetzer?
15. van inkel?
16. skoda?
17. gieliovd

joergarms

Senior Member
Das al een mooi lijstje, zouden degenen die een vraagteken achter hun naam hebben staan voor zover mogelijk willen doorgeven of ze wel/ niet komen? Dan krijgen we iets meer duidelijkheid in de hoeveelheid mensen.

van inkel

Forumguru
Das al een mooi lijstje, zouden degenen die een vraagteken achter hun naam hebben staan voor zover mogelijk willen doorgeven of ze wel/ niet komen? Dan krijgen we iets meer duidelijkheid in de hoeveelheid mensen.

Zolang de meeting niet samenvalt met een rally zijn wij van de partij.

Red Devil

Actief lid
edit: Morgen ga ik eens een stukje op de lak plakken en een tijdje laten zitten om te zien wat het doet.
het hoefd er maar 1 dag op te zitte dan hea? 's ochtends er ff op plakken 's avonds of de volgnde dag er weer af, zou ik denken in ieder geval:)

ik heb dr nu al echt zin in.. hopen ook heeel lekkr warm weer:D

Desperado

Forumguru

Onder voorbehoud van datum en tijd.
Tis wel weer dik 200 km. rijden om er te komen voor mij en april is voor mij een drukke maand.

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Ik neem aan dat het een rit wordt die al op papier staat.
Om te voorkomen dat iedereen dan in een lange rij gaat rijden kun je beter iedereen een routeboek geven en om de 2 minuten laten starten.

Om in een lange rij te rijden vraagt veel ervaring. Want voor dat je het weet rijdt de voorste braaf honderd op de snelweg en de laatst wagen haast 140.

Marcel

joergarms

Senior Member
De snelweg wilden we sowieso niet opgaan, meer mooie landwegen, bijvoorbeeld een Veluweroute.
Om iedereen helemaal apart te laten rijden lijkt me niet zo leuk, dan is het grote deel van het groepsgevoel weg, maar je kan wel groepen samenstellen van 4 a 5 auto's ofzo.
Al moet ik zeggen, van mij hoeft dat ook niet perse, gewoon lekker gaan en een beetje op elkaar letten moet al voldoende zijn.

Red Devil

Actief lid
ik ben een keer met een Lancia Delta HPE club mee gereden met een meeting, en die zijn ook een heel eind met zijn alleen achter elkaar gereden.. dat ziet er echt heel vet uit.. en dan gewoon rustig rijden, en een beetje op elkaar wachten enz.

Bovenaan Onderaan