skoda meeting

Red Devil

Actief lid
hoe meer hoe beter:D
Joër en ik hadden ook al beslote dat we op de skoda hyves ook wat reclame moeten maken als er wat meer bekend is.. krijg daar toch ook nog wel wat reactie..
had toen ook al wel gezegt dat ze even bij skodaforum.nl moeten aanmelden;)

joergarms

Senior Member
@ Hetzer, kun je in die Roomster geen stretcher kwijt voor je vrouw, dan kan ze gewoon lekker liggen tijdens het rijden:baby012:
Maar als je niet komt, dan heb je wel een prima reden om thuis te blijven, zo hoort het ook.

@ the rest, probeer om je heen te kijken, probeer Skodarijders te attenderen op het forum, zoek op internet naar andere Skoda-clubs, en geef ze door dat we over een maand of 2 weer een leuke rit in het verschiet hebben.

Desperado

Forumguru
Vraag van mijn (v)echtgenote:komen er ook vrouwen en/of kinderen mee?
Ze wil best mee met de kids, maar niet als ze als enige vrouw meekomt.

joergarms

Senior Member
Ik ga mee, maar krijg mijn Liefke en zoontje niet mee, die is nu 15 maanden, dat lijkt me niet echt praktisch, en Liefke gelooft het allemaal wel.
Maar voor de vrouwen, vriendinnen die wel willen komen, gezellig toch!!

Is het nog raadzaam een soort van gedragscode op te stellen m.b.t. het rijden van de tourrit??

Red Devil

Actief lid
Wat dacht je van je houden aan de verkeersregels?

ik weet niet hoe lang de 'stoet' met skoda's gaat worden, maar anders moet je misschien ook eens op elkaar wachten ivm verkeerslichten, kruispunten ed.
zodat we niet allemaal groepjes vormen?

Fabia

† In Memoriam
Kunnen we niet een ontheffing aanvragen voor zo'n colonne Skoda's? Net als in militaire dienst.

joergarms

Senior Member
Wat dacht je van je houden aan de verkeersregels?

Ja zoiets lijkt me al logisch. Maar ook dingen als;
overmatig claxonneren, knipperen, geen wedstrijdjes gaan spelen, noem maar op.
Met een groep maak je al snel een slechte indruk als er maar een paar aan het klieren zijn, willen we in de toekomst vaker zoiets organiseren, dan zullen we geen overlast voor anderen moeten zijn.
Het is al erg genoeg dat mensen geconfronteerd gaan worden met het feit dat Skoda leeft, en de eigenaars contact hebben met elkaar. :baby012::baby012:

Bovenaan Onderaan