skoda meeting

Tallguy

Forumguru
[moderatorbreak]
Tip van Flip :)

Als je binnen een paar minuten weer post, gebruik dan liever de EDIT knop. Scheelt een hoop extra postings (vooral als er geen andere posting van iemand anders tussen staat) en dat vindt de server soms iets prettiger aan het eind van een lange dag ;)
[/moderatorbreak]

Red Devil

Actief lid
wat kensei zegt klopt:super:

maar een toerrit lijkt me vet!!!
ik doe dan zeker mee als ik kan.. en lees net dat je in amerongen woont, dus mocht er eventuele hulp nodig hebben, je weet me hier op het forum wel te vinden;)

ja dat weet ik zkr dan :)
maar moeten het van het voor jaar maar gaan doen wat
lijkt jullie een geschikt weekend om het te gaan doen ??

zat zelf te denken in April te gaan doen week 17
zaterdag de 26 ste ?

gr jeroen

wat kensei zegt klopt:super:

maar een toerrit lijkt me vet!!!
ik doe dan zeker mee als ik kan.. en lees net dat je in amerongen woont, dus mocht er eventuele hulp nodig hebben, je weet me hier op het forum wel te vinden;)

ik zat te denken om een rit door de betuwe te pakken over
smalle land wegetjes en over dijkjes weet en een mooie stop te
maken bij een pannenkoek restaurant
om even een hapje en een drankje te doen en gezellig met ze
alle wat bij te praten.

laat maar weten wat jullie er van vinden ?

gr jeroen

Red Devil

Actief lid
alle wat bij te praten.

gr jeroen

klinkt goed klinkt goed:D
smalle landwegetjes en dijkjes klinkt wel (bijna als muziek in de oren:680:)
ik hoor de gezelligheid al.. graadje of 20.. vollop zon..
hoohw.. wacht ff.. ben opt werk.. bleef bijna dr over dagdromen;)
maar lijkt me leuk:super:

Fabia

† In Memoriam
alle wat bij te praten.

gr jeroen

Dat klinkt heel goed. :rockon:

Sportline

Senior Member
Klinkt heel mooi maar is dat wegdek een beetje vlak i.v.m. verlaging van men auto anders stuiter ik zo de dijk af. Als het een hobbel weg is blijft men auto denk ik thuis anders moet ik rustig rijden.

Tour rit

Welke datum is er geprikt voor dit mega leuke en sportiefe evenement? Hoe kan men zich inschrijven (of hoeft dit niet)? Hoe krijgt men een kopie van de route e.d.?

Grtz

Mr B

nemo

Senior Member
Welke datum is er geprikt voor dit mega leuke en sportiefe evenement? Hoe kan men zich inschrijven (of hoeft dit niet)? Hoe krijgt men een kopie van de route e.d.?

Grtz

Mr B

I agree! Wat zijn de concrete plannen en hoe kunnen we dan joinen?

joergarms

Senior Member
Klinkt heel mooi maar is dat wegdek een beetje vlak i.v.m. verlaging van men auto anders stuiter ik zo de dijk af. Als het een hobbel weg is blijft men auto denk ik thuis anders moet ik rustig rijden.

Hoho, er mag dan wel betuwe staan (woon ik namelijk) maar wij hebben ook al verharding op de wegen hoor:smirk:

Over de tourrit, liever niet op zaterdag, want dan kan ik niet!!
Zie zoiets liever op een zondag gebeuren, dan denk ik dat we meer opkomst hebben.
En wat betreft dat pannekoeken-gebeuren, count me in! ben er dol op.

Tallguy

Forumguru
Hoho, er mag dan wel betuwe staan (woon ik namelijk) maar wij hebben ook al verharding op de wegen hoor:smirk:

Over de tourrit, liever niet op zaterdag, want dan kan ik niet!!
Zie zoiets liever op een zondag gebeuren, dan denk ik dat we meer opkomst hebben.
En wat betreft dat pannekoeken-gebeuren, count me in! ben er dol op.

:ot: Pannekoeken in Elst!!! Bij Sturms!! :super:

Sportline

Senior Member
Ik doe mee met het pannekoeken eten en natuurlijk ook met de tourrit. Misschien komen we met 2 Skoda's maar dat ligt helemaal aan de datum en aan de bui van men pa.

joergarms

Senior Member
:ot: Pannekoeken in Elst!!! Bij Sturms!! :super:

Vind je het Berghuis in Amerongen ook goed, daar is 1- meer parkeerruimte en 2, de pannekoeken zijn er geloof ik beter.
Wij waren jarenlang vaak te eten bij Sturms, maar de laatste tijd vinden we de kwaliteit toch minder worden. Bovenop de GRebbeberg zit ook wel een goede tent.
Dat even terzijde dus.
Maar ik merk dat er gelukkig al meer gegadigden zijn voor de tourrit, ik ben benieuwd. Ben alleen bang dat ik aan de organisatie niet veel kan regelen, we zijn momenteel bezig met het kopen van een huis e.d., dus drukdrukdruk

Sportline

Senior Member
nog mooier, 3 Felicia's. Misschien wil de jongen met die gele Felicia bij de eerste meeting in Houten ook wel komen. Dan hebben we 4 Felicia's. ongelooflijk... 1 grote en 3 kleintjes

Bovenaan Onderaan