skoda meeting

purk

Senior Member
zeg maar welke datum, en dan zeg ik wel of ik kan ja of nee.

Ben namelijk ook druk om een huis te gaan bouwen.

vw125

Forumguru
Ik ga passen voor een rondrit, de collega skodarijders die me kennen weten dat men Skoda nogal laag bij het asvalt ligt en wil tijdens de rondrit de pret ni bederven door met een slakkengangetje door de landwegentjes te rijden.
Als er ooit nog eens een meeting komt op een vaste plaats ben ik zeker terug van de partij.
Ik wens jullie veel sucses en plezier die dag.
Groetjes Lesley

Gieliovd

Forumguru
Jammer man!

Het eerste wat wel in mij opkomt, sorry dat ik het zeg... maar wat moet een mens nou met een auto waar je niet mee kunt rijden?

Het kan er fabuleus uitzien en op de autobaan geweldig rijden, maar we wonen wel in Nederland met gemiddeld 1,4 drempels per vierkante kilometer.

Anyways je hoeft je niet te verantwoorden hoor, tis gewoon iets dat mij opvalt.

Fabia

† In Memoriam
Dit is toch de auto waarover het gaat?

Bijlagen

• Afbeelding%20004.jpg
    Afbeelding%20004.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 29

Glenn

Actief lid
het probleem is wat ik van de nederlandse wegen ken is dat ze er van die waanzing hoge en of korte drempels leggen.

@ vw 125 op hoe veel cm is de bodemplaat wat het is ook een 1.9 tdi ?

joergarms

Senior Member
werkt er hier toevallig iemand bij een grondverzetbedrijf?? Misschien dat die persoon de route even voor kan gaan met een bulldozer en de boel vlakken:smirk:

Wel jammer dat die dikke Octavia niet mee gaat, was echt een mooie kar.

Fabia

† In Memoriam
Maar als je dan niet mee kan omdat je auto niet over drempels kan wat is dan in hemelsnaam de lol van die velgen en verlagen. Alleen de looks:crazy:?

Glenn

Actief lid
ik vind gewoon dat het in belgie beter lukt laag te rijden dan in nederland

er zijn regels over de afmetingen van de drempels te hoog of te steil dan moeten ze her aangeld worden.

En drempel zijn zeer slecht voor de c02 uitstoot

nu genoeg oftopic weer over de meeting maar

Gieliovd

Forumguru
Ik vind drempels ook triest... k*tdingen, elke keer koppelen... bop bop, gas..

Maarja, het haalt de snelheid eruit.

Sommige woonbuurten waar ik wel eens kom met werken, daar heb je gewoon 20 SUPER stijle drempels voor je thuis bent... wordt je toch GEK van!

Exciter

Administrator
Gaat het hier nog over de meeting, of is het nu een drempeldraadje (waar we overigens al een paar van hebben...)?

!Škoda!

Actief lid
Het gaat over de meeting....
Daar ben ik bij, tenzij de datum mij niet schikt (weekend na 9 mei niet, verder alleen "onverwachte" dingen)

Gieliovd

Forumguru
Gaat het hier nog over de meeting, of is het nu een drempeldraadje (waar we overigens al een paar van hebben...)?
Sorry Exciter.... het was redelijk ontopic gezien we over de locatie, wegstatus etc. spraken in het kader van de meeting/trip :)

Sportline

Senior Member
Ik hoop dat de meeting over 3 maand is want in die tussen tijd krijgt mijn Felicia een behandeling aan de achterklep. De klep word aangepast en er komt een spoiler boven op. Geen picknick tafel maar een net beschaafd spoilertje. De klep word compleet ontroest en zal opnieuw gespoten worden in zwart metallic. Dus wacht nog ff met de meeting! Foto's zullen volgen als het geheel af is. Er zullen nog meer plannen volgen maar die komen nog

Nederlands eerste show Felicia word gemaakt! Pas maar op Golfjes, Corsa'tjes en nog vele anderen

Bovenaan Onderaan