Skoda Karoq

CDK

Forumguru
De 300pk zal bij Skoda helaas standaard niet gehaald worden in de Karoq tzt

Als daar ook hetzelfde 2.0 TSI blokje in komt als in de Kodiaq is met een simpele chip de 300+ wel haalbaar. Maar het zou me niet verbazen als 1.4 of wellicht zelfs de nieuwe 1.5 de zwaarste motorisering gaat zijn....
 

s-line

Forumguru
Het gaat vooruit met je , voor zelfde geld had je gezegd 3008.....
Nog ff je medicatie blijven innemen en het komt helemaal weer goed met je ....:deuk:
Met mij komt het niet meer goed hoor! De Skoda modellen reeks is het voor mij niet meer!:D
(Behalve het forum af en toe.):jaja:
 

Tuulster

Forumguru
http://www.autozine.nl/nieuws/nieuws_archief.php?nk=15827

15827_1.jpg

"De Skoda KAROQ is een compleet nieuw ontworpen SUV, die niet alleen nieuwe standaarden zet voor ons merk, maar ook in zijn marktsegment", aldus Skoda-directeur Bernhard Maier. "Hij maakt indruk met zijn typische Skoda-kwaliteiten en ook met de unieke manier waarop hij zijn merk- en modelidentiteit uitstraalt. Daarbij is de Skoda KAROQ ontworpen volgens een nieuwe, meer door emotie gedreven designtaal."
 
Laatst bewerkt:

BBO

Senior Member
Ik ben vooral benieuwd of de Karoq twee maatjes kleiner gaat zijn als de Kodiaq en zo naast de Ateca komt of maar een maatje kleiner en zo eerder de Tiguan naast zich krijgt.

Persoonlijk vind ik van het Trio Ateca, Tiguan en Kodiaq de Ateca qua lijn de knapste en de Tiguan vind ik echt niet mijn ding.

Op het jongste salon van Brussel heb ik de Kodiaq met de Ateca vergeleken. Ik vond de Skoda beter afgewerkt als de Seat. Bij de Ateca herkende ik veel knopjes en oa de binnenverlichting uit de Superb II van mijn vrouw terwijl ik bij de Kodiaq al led was zoals bij mijn Superb III. Mijn SIII heeft nog klassieke lampjes in de koffer net als de Ateca. De Kodiaq was al led.

Ik ben benieuwd, zeker als de Karoq tegen de Ateca komt te staan of de afwerking eerder Ateca is of Kodiaq.

Of gaat heeft de Volkswagen groep langzaam maar zeker de bedoeling om van Seat het low budget merk van de groep te maken...
 

ertromp

Forumguru
Die led's in kofferbak of binnenverlichting is bij Seat net als bij Skoda deel van een pakket
Mijn Leon heeft zowel in koffer als in interieur leds die dimbaar zijn
Is ook zo verkrijgbaar op de Ateca
 

BBO

Senior Member
Die led's in kofferbak of binnenverlichting is bij Seat net als bij Skoda deel van een pakket
Mijn Leon heeft zowel in koffer als in interieur leds die dimbaar zijn
Is ook zo verkrijgbaar op de Ateca
Daar had ik geen idee van. Viel mij op salon op de Kodiaq net als mijn Superb led interieur lichtjes had en de Ateca niet.
 
Bovenaan Onderaan