Skoda Karoq

Tuulster

Forumguru
mauy0cgb52o1.jpg

news290_001.jpg


news290_002.jpg


Er begint inmiddels steeds meer nieuws los te komen over de nieuwe Skoda Karoq (??)
Ik vind dat hij zijn eigen draadje moet hebben! :jaja: :D

Als je naar deze plaatjes kijkt is het namelijk wel wat meer dan een "Yeti 2018" ;)
 
Laatst bewerkt:

Niels83

Forumguru
Is de karoq groter dan de kodiak?

Jammer van het vele zwarte kunstof vooral in het filmpje.

En ik vind de kenteken plaat wat in de verdeukking komen achterop
 

Tuulster

Forumguru
Is de karoq groter dan de kodiak?

Jammer van het vele zwarte kunstof vooral in het filmpje.

En ik vind de kenteken plaat wat in de verdeukking komen achterop
Dit is allemaal "nep plaatwerk" hoor om de definitieve vorm nog even te verbergen.... ;)
Gaat helemaal goed komen! :thumbsup:
 

leon-cupra

Forumguru
Vanwaar die namechange ineens? Is het eerste wat ik daar van hoor
wss omdat de karoq toch wel een ander doelpubliek heeft als de yeti. Laat de yeti nu ook geen al te groot succes geweest te zijn en voor vele niet de allermooiste. Wss heeft skoda dat ingezien en willen ze geen associatie maken tussen die twee.:pieker:
 

Seigersbjorn

Senior Member
wss omdat de karoq toch wel een ander doelpubliek heeft als de yeti. Laat de yeti nu ook geen al te groot succes geweest te zijn en voor vele niet de allermooiste. Wss heeft skoda dat ingezien en willen ze geen associatie maken tussen die twee.:pieker:
Kan ik inkomen, Seat heeft dan met de Ateca ook wel een spannendere naam
 

Tuulster

Forumguru
Volgens AMuS blijft ie gewoon Yeti heten...
Nee hoor, die lopen gruwelijk achter met hun Skoda nieuws....... presenteren in datzelfde artikel (4 maart jl.) ook de Kodiaq als een nieuw uit te komen model...... :tegek:Ze hebben gewoon nog niets gegeschreven over de Karoq. :pardon:

Het feit dat de naam Yeti zo goed als zeker niet hergebruikt kan worden voor dit model komt doordat de Yeti nog een tijdje naast deze Karoq blijft bestaan op bepaalde markten heb ik gelezen....

http://www.autobild.de/artikel/skoda-karoq---yeti-2-2017-vorschau-5943773.html
 
Laatst bewerkt:

SuperBeeb

Forumguru
Gaat om de Kodiaq Coupe die in 2018 moet komen. En AMuS is meestal redelijk goed op de hoogte is mijn ervaring na ruim 30 jaar lezen. Er is wel sprake van een mogelijk model onder de - flink gegroeide 'Yeti', als tegenhanger van de Polo SUV.
 

Tuulster

Forumguru
Gaat om de Kodiaq Coupe die in 2018 moet komen. En AMuS is meestal redelijk goed op de hoogte is mijn ervaring na ruim 30 jaar lezen. Er is wel sprake van een mogelijk model onder de - flink gegroeide 'Yeti', als tegenhanger van de Polo SUV.
We gaan het zien :jaja: ;)
Ergens in mei zou er een onthulling plaatsvinden......
 
Bovenaan Onderaan