Skoda Karoq

EdK

Forumguru
wie koopt er nou een kodiaq helemaal kaal,, geen licht metaal en bepaalde zaken die echt nu standaard horen te zijn...
Ik hoop dat je ze niet te eten hoeft te geven want dan zal je nog een flinke pan met eten moeten maken, die meer bevat dan de gamellen bij het leger des heils..
 

fanSkoda-VW

Donateur
@Japanese-Power Luxe of praktisch?
Ik wil comfort. Stoelverwarming voor mijn pijnlijke rug, en airco om het hoofd weer koel te houden.
Elektrische ramen omdat mijn rug beetje kapot is, automaat idem ditto, etc.
grtsss
 

EdK

Forumguru
@Japanese-Power Luxe of praktisch?
Tsja en toch het blijft Luxe de punten die je opnoemt, ondanks je opgave van redenen.

Ook ik heb deze keer stoelverarming erbij besteld omdat het toch wel fijn is voor de rug in de koudere dagen.
En moest er voorheen niets van weten, tot ik een week met collega mee reed naar en van klus.
Maar het blijft een luxe artikel.

En velen die willen het niet of kunnen het niet betalen ( prive wagen ) en laten het bij een basiswagen die heden ten dagen ook al veel luxe heeft tov vloegel...
 

Japanese Power

Donateur
Stoelverwarming voor mijn pijnlijke rug, en airco om het hoofd weer koel te houden.
Elektrische ramen omdat mijn rug beetje kapot is, automaat idem dito
• Stoelverwarming is een optie op de Active
• Airco is standaard op de Active
• Electrische ramen standaard op de Active
• DSG is helaas niet mogelijk op de Active

Verder kan het basismodel dus prima.
Of zijn het afgezien van de DSG toch de luxe zaken die je prefereerd...
 

ertromp

Forumguru
En veel mooier dan een Karoq zo'n Ateca FR :D;) Maar met 6-bak en zonder opties ook €34.610. Wel standaard met de heerlijke 150pk 1.4 TSI
 
Bovenaan Onderaan