Skoda Karoq

Canon-Eye

Forumguru
Per saldo vind ik de Kodiaq veel te groot en te duur, de Karoq vooral te duur.
Die gaan het allebei dus niet worden en ik zie momenteel geen enkele andere Skoda in het assortiment die mij qua eigenschappen wel past.
 

EdK

Forumguru
Ik vermoed dat men dit bewust doet om niet in de problemen te komen zoals met de Kodiaq
Dus lekker duur beginnen en zodra de piek van eerste verkoop weg is ( die dan meevalt ) dan prijstechnisch pas met aantrekkelijkere modellen op de markt komen..

Of het slim is ... ach bij VAG zal men dat het beste weten zoals met alles.....
 

thekawa

Forumguru
Ik vandaag wel besloten dat de karoq geen opvolger wordt van de o3. Ik ga overstappen naar de beier.
 

Canon-Eye

Forumguru
Even advocaat van de duivel spelen hier: ben je getrouwd met Skoda. Nee. Dus is er geen probleem...
Zei ik dan dat ik het een probleem vind?? :arghh:
Volgens mij stel ik alleen een simpel feit vast. En als de situatie zo blijft tegen de tijd dat er en andere auto moet komen, dan wordt het gewoon géén Skoda.

Trouwens, in een ander topic heb ik van enkele medeforummers wel verklaringen van onvoorwaardelijke VAG-trouw aangetroffen in combinatie met klachten over de stijgende Skodaprijzen. Ik heb daar zelfs getracht om e.e.a. een beetje te relativeren. Vergeefs, denk ik...
 
Volvo doet het tegenwoordig ook. Eerst de duurdere uitvoeringen en later de lijn naar beneden toe completeren. Ben geen marketingexpert, maar het legt ze geen windeieren. Lijkt erop dat ze zo voorkomen dat de early adopters (jaja een echte marketingterm;)) te weinig uitgeven. Die kopen toch wel.

En laten we wel zijn, als je met je cross over de empty nesters target met de right tone of voice dan heb je in no time een line up van een jaar. Dus wat moet je dan nog met een instapmodelletje. Toch? :tegek::D
 

fanSkoda-VW

Donateur
Beierse Boer? In Vlaanderen leerde ik:
Bagger Met Wielen. Oef.
En een Ford? Meteen naar de stort.
Voorlopig nog zo iets van: Skoda? Hiep Hiep Hoera??? :deuk:

hmmmm, groetende.
 

sador

Donateur
Had ik de gedachte om volgend jaar een Karoq te kopen maar gezien de vanaf prijs denk ik niet dat bruintje dit kan trekken.

Dus of de volgende auto een Skoda wordt???
 

Henk.W

Lid
Of misschien een Toyota C_hr hybride suv, ze geven veel terug en nog eens € 3100 boven op de inruilprijs.
 
Bovenaan Onderaan