Skoda Karoq

tha a

Senior Member
prijs staat er weer op...

Waarom zou je exact dezelfde prijs aanhouden?

In Duitsland:
Kodiaq 14TSI 125PK Active €26150
Karoq 1.0TSI 115PK ambition €24290

Scheelt iig ruim 1800 euro waarbij de Karoq beter in zn spullen zit (want instap is ambition)
 

YDH

Lid
Even praktiserend... Ik denk dat de Kodiaq volgend jaar een stuk duurder gaat worden gezien de prijsstrategie welke ze bij de Karoq nu toepassen... Just an idea...
 

Octavia0112

Forumguru
Even praktiserend... Ik denk dat de Kodiaq volgend jaar een stuk duurder gaat worden gezien de prijsstrategie welke ze bij de Karoq nu toepassen... Just an idea...

Waarschijnlijk karoq al prijs van 2018 inclusief bpm wijzigingen 2018 en kodiaq zonder bpm wijzigingen van 2018
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Vreemd dat het “budgetmerk” van de VW groep duurder uitvalt dan zustermerk Seat, en waarom niet meteen de totale prijslijst vrijgeven??
Ook wil men nog niet prijsgeven of er business uitvoeringen komen, eind oktober weten we meer.....
 

Tuulster

Forumguru
Ik begreep vandaag van de dealer dat er niet zo veel exemplaren beschikbaar komen.......:nono:
Daarom nog geen active; wordt niet zo vaak gekozen. De Ambition wel, dus........:pardon:
 

Japanese Power

Donateur
Kodiaq heeft standaard de 1.4 tsi, Karoq de 1.0.
Prijzen liggen wat mij betreft te dicht bij elkaar.
Kijk niet alleen naar de prijzen, maar ook naar de completere uitvoering t.o.v. de instap Kodiaq.
Skoda sluit niet uit aan dat er in de toekomst wel een Karoq Active gaat komen met een lagere prijs.
Ik vind het persoonlijk wel een verkeerde gang van zaken, maar ik ben tenslotte geen marketeer bij Skoda...
 

Spiegeltje

Senior Member
En het standaard antwoord van Skoda is vandaag:

Dit heeft te maken met het uitrustingsniveau van beide auto's. De KAROQ is standaard al rijker uitgerust dan de KODIAQ. De KODIAQ daarentegen blinkt standaard uit in ruimte.

Mag ik een teiltje.....
 
Bovenaan Onderaan