Hetty007
Actief lid
De auto is weer terug en rijd zo als hij weer hoort te rijden. Uiteindelijk rekening was 385 euro. Incl monteren, alles dus ook inlerenIs die €370,- voor de injector inclusief montage in inleren?
Zo ja, dan valt hem nog mee.![]()
De auto is weer terug en rijd zo als hij weer hoort te rijden. Uiteindelijk rekening was 385 euro. Incl monteren, alles dus ook inlerenIs die €370,- voor de injector inclusief montage in inleren?
Zo ja, dan valt hem nog mee.![]()
Voor zover ik begrijp is VCDS Lite een versie van RossTech bedoeld voor het uitlezen van VAG auto's van 2005 en ouder, mbv generieke OBD2 lezers. Er is nogal wat ontwikkeling geweest in de protocollen die gebruikt worden in de laatste 15-20 jaar, dus het zou best kunnen dat jouw huidige OBD2 kabel niet het protocol van de F2 ondersteunt. Ik weet niet wat voor Audi je hiervoor had?Nog 1 vraagje welke kabel moet ik hebben om de auto te kunnen uitlezen. Ik gebruik het programma Vcds lite. Ik heb een obd2 kabel maar die werk niet. Nu heb ik nog een obd2 kabel maar die werkt niet met vcds lite.
Ik heb eerder altijd Audi gereden, en daarmee kon je de auto prima uitlezen enz
Zou heel goed kunnen zijn.Hij loopt wel 3 pitten, maar je schud alle kanten op. Leek net of 1 cilinder niet mee doet
Voor zover ik begrijp is VCDS Lite een versie van RossTech bedoeld voor het uitlezen van VAG auto's van 2005 en ouder, mbv generieke OBD2 lezers. Er is nogal wat ontwikkeling geweest in de protocollen die gebruikt worden in de laatste 15-20 jaar, dus het zou best kunnen dat jouw huidige OBD2 kabel niet het protocol van de F2 ondersteunt. Ik weet niet wat voor Audi je hiervoor had?
Welke je dan moet hebben, tsja, de keuze is reuze! Simpele OBD2 lezers zijn niet duur, met kabel of via bluetooth. Specifieker voor VAG kan je naar VCDS kijken of OBDeleven, en een Chinese VCDS kloon is ook nog een goedkopere optie.
Tsja klinkt misschien onwaarschijnlijk, maar met mijn vorige bedrijfs caddy 1,6TDI had ik ook in zeer korte tijd dit 3x achter elkaar.Volgens hun hadden wij gewoon pech dat deze nu kapot is gegaan.