Skoda Fabia 1 Combi Elegance

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
Op het werk vinden ze het nog altijd grappig om mij te pesten omdat ik een Skoda heb gekocht en geen VW.. elke dag zetten ze een andere VW erlangs.. maar vanmorgen toch wel een echte mooie.. de passat cc..

Misschien is het een idee om eens de parkeerplaats helemaal vol te zetten met Skoda's van leden van het forum? Eens kijken wat ze dan zeggen?
 

darkprojectx

Forumguru
maaaaaaaar naar mijn enigzins teleurstellende resultaten met de automatische kofferklep,

heb ik toch maar iets gedaan om mijn zin weer wat positiever te stemmen en toch wat geld op te maken :grin:

Ik heb mezelf eens getrakteerd op een Vmaxx schroefset incl. koppelstangen etc. :grin:

coilover_2.jpg


omlaag die auto! :super:
 

Philleuh

Actief lid
Mooi zo die Vmaxx.
Nu omlaag, veel omlaag.
Koppelstangetjes zaten bij mijn schroefkit er niet bij.
Ben benieuwd naar foto's van hoe laag die ligt. :grin:
 

2fast4you

Actief lid
Ben benieuwd hoe die vmaxx set je gaat bevallen. Wil de mijne in de toekomst ook verlagen. En ben benieuwd hoe de comfort blijft enzo.

Foto's! :D
 

darkprojectx

Forumguru
het comfort ben ik ook wel benieuwd naar..

vooral omdat ik straks in de zomermaanden met een plattere band wil gaan rijden (195/35/17).. maar voor de winter blijven de standaard velgjes erop met winterbandjes.

koppelstangen heb ik erbij genomen omdat deze aanbevolen worden bij een verlaging van meer dan 4 cm. Mja en mij kennende zal de set wel iets lager komen te staan :grin:
Ik ben benieuwd of de boodschap bij de lokale tuningboer is overgekomen, want ik heb op de bon laten noteren dat hij in ieder geval nog een brug op en af moet kunnen. Drempels overleef ik wel. Ik ben benieuwd hoe laag hij staat als ik hem dinsdag eind van de middag op haal..
 

Philleuh

Actief lid
195/35/17 bestaat niet ;)
185/35/17 nankang of 195/40/17

Over v-maxx op een fabia kan ik niet oordelen maar op men ex golf 4 cabrio lag deze zeer stug tov de weitec die er 2jaar later onder zat

Mijne is meer dan 4cm lager gelegd en heb men koppelstangen niet vervangen.
Geen last van momenteel. En met een lage fabia kan je makkelijk een brug op denk ik :) Zelf nog niet getest.
 

darkprojectx

Forumguru
klopt, ik bedoel ook 195/40/17 :aangenaam:

de 185/35/17 had ik op mn vorige auto :grin:

de setjes zijn inderdaad goed stug.. maar zolang ik niet echt door de auto heen kets dan vind ik het wel aangenaam :grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan