hahaha dit weekend gelachen...
mn vriendin zei steeds dat ze koude voeten had in de auto.. dus ik dan steeds maar de voetverwarming aan zetten.
Opzich kan dat, vrouwen hebben snel koude voeten..
Gisteravond mocht zij, omdat ze zo gek is op mn auto, vanaf vrienden naar haar huis rijden. Dus ik zit op de bijrijders stoel en ik kreeg ook koude voeten. Dat gebeurt normaal toch wat minder vaak.. dus ik zet de verwarming maar aan. Er veranderde helemaal niets.. nog altijd diepvries tenen...?
Dus ik duik onder dat dashboard tijdens het rijden en voel koude wind

best wel hard.. en best wel koud! What the hell?
Dus ik zeg tegen mn meid, hey moet je eens voelen, het waait hier gewoon stervens koud! Geen wonder dat jij koude voeten hebt als je hier zit!
Zet ik mn ventilatie compleet uit, waait het nog steeds hard daar...
Dus ik malen over wat er loos kon zijn...
en opeens wist ik het! :smirk:
Een hele tijd geleden was mn airco doorgestoomd en gereinigd, en het interieur filter was echt onwijs smerig. Dus die heb ik eruit gehaald en ik heb er helemaaaaaaaaaal niet meer aan gedacht om een nieuwe te halen en te plaatsen. Op die plek kwam dus gewoon de koude (gisteravond 13 graden) rijwind zo over je voeten suizen... ja.. daar krijg je wel koude tenen van! haha..
Vanmiddag maar gelijk even oplossen..
Op het werk vinden ze het nog altijd grappig om mij te pesten omdat ik een Skoda heb gekocht en geen VW.. elke dag zetten ze een andere VW erlangs.. maar vanmorgen toch wel een echte mooie.. de passat cc..