Skoda Fabia 1 Combi Elegance

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkprojectx

Forumguru
Afgelopen zaterdag Slip & Grip cursus gehad!

Georganiseerd door het VWForum, werd de cursus gegeven door professionele veiligheidstrainers van VOZ (VerkeersOpleidingen Zuid).

Tijdens deze training kwam de volgende inhoud aan bod:

* Een korte inleiding mbt. veiligheid op de baan en de auto's;
* Noodstoppen;
* Slalom rijden;
* Glad en stroef wegdek;
* Kantelsimulator;
* Parcoursrijden.

Na afloop van de training kregen we ook een certificaat hiervan.
Foto's van de locatie:

GroteFoto-R7QUXYHO.jpg


GroteFoto-3MSNTYHF.jpg


Eerst gingen we met Aygo's de baan op, opzich verschrikkelijke autotjes!
Maar na wat spelen met dat ding waren ze toch eigenlijk best leuk!
We hebben zelfs nog gedrift met de voorwielaandrijvers haha..

En daarna nog even lekker met de eigen auto de baan op :super:
1 ding is zeker, ik heb in de winter nieuwe bandjes nodig!!
Met de ASR uit ging dat ding toch een eind in de rondte!!
Volgens mij zijn er geen fotos gemaakt toen ik met de Faberiaan de baan op ging...
maar alvast wat aygo avonturen.. het is nog even wachten op de fotos waar ik op sta..
 

darkprojectx

Forumguru
eerste foto's

GroteFoto-E88STMCS.jpg


GroteFoto-NH4BECZU.jpg


GroteFoto-BBJJLP6Q.jpg


het is nog even wachten op de fotos waar ik rijdt, maar die komen wel..
er schijnt ook nog een filmpje aan te komen van die dag!
 

Skoder

Lid
Kan dat niet lager dark ? of is je display niet helemaal goed meer ? :uitlachen:

De mijne kwam op -2 vanmorgen. :super:
 

darkprojectx

Forumguru
nog wat plaatjes van de slip en grip cursus

er was een kantelsimulator

GroteFoto-WSJTENNW.jpg


daarna met mn vriendin naar de auto's
(geel gestreept mn vriendin, zwate jas erlangs ik)

GroteFoto-HEK6VCEF.jpg


onze glibber mobieltjes

GroteFoto-GESKILWW.jpg
 

darkprojectx

Forumguru
Dikke drift met de FWD!

GroteFoto-T78J8F4J.jpg


Driftking jonge! Helemaal dwars! EN zwaaien!
Hier glijden we met een vaartje op de camera af haha.. echt vet!

GroteFoto-FZP7XJ4N.jpg


leuke dag geweest! :super:
 

Hetzer

Forumguru
[MODERATORBREAK] Leuke foto's, maar heeft echter niets met deze rubriek te maken, of jouw auto, dus gaarne nu weer ontopic[/MODERATORBREAK]
 

darkprojectx

Forumguru
ja en? er is geen offtopic gedeelte meer op dit forum dus moet ik het dan maar helemaal niet meer melden? In mijn opzicht kan het de interesse wekken van mede forum gebruikers om ook eens een Grip en Slip cursus te volgen. Het vergroten van de veiligheid of het kenbaar maken van de mogelijkheid tot het volgen van dergelijke cursussen kan naar mijn inziens nooit offtopic zijn. Het ENIGE MINIMALE puntje waarmee ik het eens ben met je is dat mijn skoda niet te zien is op de foto's. Echter was op dat moment de fotograaf zelf met zijn audi ook op de baan en zijn er geen skoda foto's geschoten.

[MODERATORBREAK]Klopt er is hier geen off/topic gedeelte meer, daarvoor kun je terecht in de kantine, of bij andere fora. Dus nogmaals mij verzoek om hier on-topic te blijven, alvast bedankt voor je begrip.
En Ben je het niet eens met een genomen beslissing door een moderator, meldt ons dit dan via email of PM. Doe dit nooit openlijk via het forum, dit is namelijk in strijd met de forumregels[/MODERATORBREAK]
 

Bart335i

Nieuw lid
@Darkprojectx: erg leuk om te lezen over je rijtraining naast alle dingen die je met je auto hebt gedaan!

[MODERATORBREAK]Kritiek op mods of admin kun je kwijt via de geeigende weg. Ik wil je verzoeken je commentaar niet onnodig en off topic hier te posten. Derhalve je commentaar verwijderd.
Dank je voor je begrip.[/MODERATORBREAK]
 

darkprojectx

Forumguru
Wegens het ontstaan en de toenemende mate van een oncomfortabel gevoel met de moderatoren plus hun eenrichtingscommunicatie heb ik besloten om mijn persoonlijke ervaringen en de ervaringen met mijn Skoda niet op dit forum voort te zetten.
Ik zal alleen nog actief blijven om her en der een vraag te stellen.

spijtig maar helaas. Dit topic mag op slot.

slot-pag-15.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan