Skoda Fabia 1 Combi Elegance

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkprojectx

Forumguru
zo.. de Faberiaan is weer thuis

Het was allemaal niet zo best gemonteerd de eerste keer...........

ik ben best goed bevriend/bekend met de tuningsboer, dus die is ook gewoon eerlijk tegen mij,
en doet nergens moeilijk over.
Maar toen ik hem vroeg wat er eigenlijk nog vanmiddag aan de auto gedaan was, keek hij mij vrij ernstig aan en zei dat "de auto zo nooit afgeleverd had mogen worden"...... meer wou hij er eigenlijk niet over kwijt.. nou dat zegt mij al genoeg!!

Zijn andere monteur, die al jaren daar werkt had vandaag de Faberiaan nagelopen om de geluidjes die ik opnoemde eens nader te bekijken.... en die heeft alles netjes gemaakt. Hij was er wel 2,5 uur mee bezig geweest, wat eigenlijk betekend dat hij van vooraf aan alles opnieuw gemonteerd heeft.

Ahfijn, geen schade geleden, alles is kostenloos netjes nagelopen, en alle geluidjes zijn uit de auto verdwenen :680:
 

darkprojectx

Forumguru
nog wat fotos van de Faberiaan bij elkaar geharkt van de rit naar de VW Club Parkstad meeting

GroteFoto-FE6OUJ6H.jpg


GroteFoto-VFSBZMWT.jpg


GroteFoto-Y3HRUI4D.jpg


GroteFoto-7AAR33JK.jpg
 

darkprojectx

Forumguru
vanavond de auto maar wat lager gezet..

conclusie...

I NEED BIGGER WHEELS!!!!!

GroteFoto-EZPXEQ8X.jpg


GroteFoto-6WLUZXWH.jpg


voor gaat hij niet lager (zonder verwijderen hulpveer)

GroteFoto-7V6VNIXX.jpg


in verhouding met achter staat hij zo wel lekker,
dus achter lekker laten zitten

GroteFoto-MMEOFN4C.jpg
 

Glenn

Actief lid
Deze laat weer eens zien dat met een paar aanpassingen een hele mooie fabia kan hebben

En die bodemplaat gaat afzien deze winter als er sneeuw is maar zonder kan ook heb je wat maar plaats

Wat voor stijl velgen ga je zoeken?
 

darkprojectx

Forumguru
dank je!

velgen ben ik nog niet over uit... (kan ik gelukkig heel de winter nog over nadenken)
maar ik neig naar audi rs4, 17inch

AudiRS4_008.jpg


of zilver

104_339.png


of iets aparts met een mooie gepolijste rand..............

altijd lastig...
 

corsaar

Senior Member
Tijdens deze melding ging het syseem door kon het niet meer terugdraaien

Fatal error: Out of memory (allocated 786432) (tried to allocate 1245184 bytes)
 

Philleuh

Actief lid
Ziet er goed uit maar ik zou die hulpveer toch bedanken voor bewezen diensten.
Over de velgkeuze kan ik enkel maar zeggen dat het dik gaat staan die RS4.
 

darkprojectx

Forumguru
@FredV; zijn de spaken te lang, te dun, velgrand te dik, wat? ik begrijp je niet helaas..

@2fast4you; dat rijdt heerlijk, het valt me eigenlijk super mee! Hij is iets stugger geworden dan met de originele poten. Al was daar ook niets op aan te merken. Hij is alleen lager geworden en stugger. Het is geen kart, het is geen stuiterbal, het is nog gewoon comfortabel.

@Philleuh; de hulpveer blijft zitten, als je die eraf haalt is het APK afkeur.
De auto hoeft ook niet lager zoals je op de fotos onder de auto ziet. De bodemvrijheid is 4,5 cm. Lager wil ik echt niet gaan, dan kun je erop wachten dat je iets kapot rijdt.
Vanavond heb ik ook velgen gepast van een vriend van me.. maar die waren 18 inch en 8J breed.. dat was helaas iets te veel van het goede..
Maar wel fijn om te weten dat het dus 17 inch moet worden met 7,5J.
Fotos van de pas sessie krijg ik vanavond nog ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan