Ruud Weijgers (Fabia) overleden

Ik kende de beste man niet, maar wens de nabestaanden heel veel sterkte voor nu en voor in de toekomst.
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Met goedkeuring van Irene, Ruud's echtgenote... deel ik graag nog haar reactie met jullie:

Beste Pasqual,

Dank je voor het meeleven en ook van alle andere mensen van het skodaforum.

Ruud hield inderdaad veel van Skoda en van zijn geliefde Skodaforum. Het was voor hem een super belangrijk forum waar hij graag aan deelnam. Dat bewijst ook het grote aantalberichten dat hij poste.

Zijn auto is eerder gevonden dan hijzelf, en na een aantal dagen van vermissing kwam de recherche met het nieuws dat hij de persoon was die gevonden was in de Waalhaven.

Bizar en onbegrijpelijk zijn o.a ook mijn woorden, uitgesproken op de herdenkingsdienst die vorige week voor hem gehouden is.

Met vriendelijke groet,

Irene

p.s ik kan zelf niet posten op het forum. Zou jij de mensen willen bedanken voor hun deelneming.
 

Wild Chocolate

Senior Member
Jee... Wat moet je daar nou op zeggen?

Ik kende hem niet, maar ben toch even stil. Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden.
 

CDK

Forumguru
tsjaa.... woorden schieten te kort... kippenvel... (opnieuw!) en weer komt die vraag..., wat is daar nu precies gebeurt??
 

Pendragon

Forumguru
Precies, snap er ook niks van. Hij was zo blij met zijn nieuwe auto, vertelde me vaak over dat hij met zijn zoon naar tafeltennis ging en samen bij concerten was hij ook altijd vrolijk. Natuurlijk had hij gedoe met zijn werk, maar wie heeft dat nu nooit een keer, maar dit, nee dat had ik nooit gedacht. Ik kan er nog steeds niet bij....
 

EdK

Forumguru
Pendragon ik denk dat we dat allen hebben of we hem persoonlijk of alleen via het forum kende.

En denk dat we allen ons afvragen wat er is gebeurd, maar laten we met zijn allen hier daar het topic niet mee vervuilen.
Wij krijgen hiermee Fabia als lid helaas niet mee terug en laten we hem met zijn allen hier nooit vergeten zoals we hem ervaren , een ieder op zijn wijze
En mochten de nabestaanden het wel weten dan hoop ik voor hen dat wat er ook is gebeurd dat ze het uiteindelijk een plekje kunnen geven.
En dat ze uiteindelijk hun eigen leven ook weer op kunnen pakken en verder kunnen gaan.
En dat zal een lang proces zijn met up en downs voor hen.
 

sunnyboy

Senior Member
Verbijsterend nieuws.
Hij kwam vroeger door z'n werk elke dag kratjes tijdschriften en dozen met boeken brengen.
Altijd vriendelijk en enthousiast.
Ook toen ik m'n O2 kocht was hij super blij voor me.
Uitgerekend op m'n verjaardag, 17 mei, is hij overleden.
Heel veel sterkte voor alle familieleden en vrienden.
 

Gerke

Forumguru
Ik ben niet zo vaak op het forum, maar ben even heel stil nu.
Ruud leek me geen binnenvetter, ik ken hem alleen maar als zeer vrolijk en met een grote lach op zijn gezicht, zeker als hij vertelde over zijn skoda's.

Rust zacht Ruud.
 

Blackokkie2

Forumguru
Heb hem niet gekend, zit nog maar kort op het forum, maar toch komt het wel even aan zeg. Zal ook de emotie zijn hier op het forum in combinatie met de beperkte community van het forum.

Ook van mijn kant veel sterkte voor de familie, vrienden en bekenden.
 
Dat is even schrikken,ben nog niet zo lang op dit forum,ken hem niet zo goed,maar hij heeft me nog welkom gewenst hier op het forum.
Heel veel sterkte voor familie,vrienden en iedereen die hem gekend heeft.
 
Bovenaan Onderaan