Ruud Weijgers (Fabia) overleden

joergarms

Senior Member
Dit vind ik heel erg om te lezen, ik heb best veel contact gehad via t forum en de meetingen. Bij deze wens ik zijn familie, nabestaanden en kennissen dan ook heel erg veel sterkte toe.
Ook de forumleden, sterkte met het verlies van een zeer gewaardeerd lid.
 

Rolle

Senior Member
Verdorie seg. Ik zit de laatste maanden wat minder op het forum en dan mis je al eens wat maar dit....

Ik word er even helemaal stil van. Ik heb Ruud steeds gezien op de meetings waar ik ook was en kon zijn reacties op het forum enorm smaken.

Vanuit het verre Vlaanderen veel sterkte voor de familie.
 

Desperado

Forumguru
En dan lees je even wat rond op zoek naar de forumregels en dan kom je dit tegen....en dan komt die herinnering weer boven. Alle reacties gelezen met natte ogen. Zoveel herkenning.
Ik heb Ruud slechts éénmaal gezien op de volgens mij allereerste meeting ergens op een soort van pier. Dat was nog met de Felicia en een vorig huwelijk. Een aardig ritje vanuit toen nog Groningen maar geen moment spijt van gehad.
Ruud.....ik weet zeker dat je vanaf je wolk nog steeds met ons meeleest met een hele grote glimlach om je mond.
 

Pendragon

Forumguru
Ik dacht laatst nog aan Rudy. We gingen samen naar concerten van Pendragon en ook toen waren we nog maar net geweest. Hadden geen dagelijks contact, maar dat het niet goed ging was duidelijk....maar dat had ik zeker niet verwacht, helemaal omdat hij nog maar kort z'n nieuwe rode fabia had. 7 maart ga ik weer naar Pendragon in de Boerderij in Zoetermeer. Ik zal dan zeker een biertje op hem drinken.
 
Bovenaan Onderaan