Ruud Weijgers (Fabia) overleden

CharlesTucker

Forumguru
Ik heb Fabia niet persoonlijk gekend, alleen als zeer actief en zeer gewaardeerd forumlid, maar toch wordt ik altijd wel even stil van dit soort berichten. Ik wens alle betrokkenen en nabestaanden veel sterkte
 

Zwapp

Forumguru
Koud en stil word je hiervan, ik ken Ruud niet maar mijn gedachten gaan uit naar een ieder van zijn naasten. Sterkte
 

Exciter

Administrator
En ook van mij oprechte deelneming voor de nabestaanden en im memoriam een groot, welgemeend dank voor de bijdrage aan ons forum.
Ruud, wij zullen je missen!

En nu moet ik dit nog gaan geloven.... pfffffffff....
 

turboturbo

Forumguru
Ik lees hier veel berichten, waaruit ik Rudy 'herken' in de manier waarop hij postte en meedeed aan dit leuke forum, 'leuk' om dat te lezen. Zo blijft hij in onze herinnering(en).

Ook ik vraag me af wat de toedracht is geweest van zijn verdwijning en overlijden. Maar aan de andere kant, hoef ik niet altijd alles te weten.
 

maarten2xrs

Senior Member
ik zat vanmiddag lekker in de tuin van het zonnetje te genieten en denk van
laat ik is even op het forum kijken of er nog nieuws is,
is het eerste bericht wat je tegenkomt dat ruud er niet meer is,
niet dat ik hem echt persoonlijk heb gekend maar je kwam hem toch heel vaak tegen op het forum en op de meetings waar je hem dan eens even sprak net als zoveel andere.
dit valt toch wel rauw op je dak als je dit leest en de zondag ziet er dan weer heel even anders uit,
in ieder geval heel veel sterkte aan de familie en andere forum leden . maarten


R.I.P. Ruud
 

skodaboy

Forumguru
ik ken ruud ook niet persoonlijk,heb hem wel ff gezien bij de meeting in Gorinchem.
ik heb hier geen woorden voor...

veel sterke aan familie,vrienden en de na bestaande..
 

Der Einser

Forumguru
Heb hem niet gekend, maar wil toch mijn condoleances overbrengen naar familie, vrienden en overige naasten.
Veel sterkte in deze zware periode en de verwerking van dit verlies.
 

Pendragon

Forumguru
Wat een verschrikkelijk nieuws. Buiten het skodaforum om ben ik ook een paar keer met Ruud naar Pendragon concerten geweest. Ik lees het nu pas want ik was het weekend vooral weg, maar dit valt als een blok in mijn dag. Heel veel sterkte voor de familie. RIP Rudy en bedankt voor de leuke gesprekken en concerten....
 
Bovenaan Onderaan