Ruud Weijgers (Fabia) overleden

Skodaforum.nl

Administrator
Beste forumvrienden,

Sinds enige dagen werd ons forumlid Ruud, bij de meesten van ons bekend als Fabia, hier gemist op het forum. Vandaag bereikte ons het zeer trieste bericht dat Ruud is overleden.

Op 6 mei 2013 raakte Ruud na vertrek van huis vermist en kort na zijn vermissing werd zijn auto aangetroffen. Na dagen van onzekerheid werd het ontzielde lichaam van Ruud op 17 mei gevonden in de Waalhaven in Rotterdam. De politie gaat niet uit van een misdrijf.

418416_240441132708213_2143612600_n.jpg

Ruud kwam in 2005 bij ons forum en was altijd een zeer enthousiast, behulpzaam en gewaardeerd forumlid. Velen zullen Ruud ook persoonlijk kennen van een de vele forummeetings waar hij bijna altijd bij aanwezig was. Met zijn ruim 8000 forumberichten is hij voor velen van ons van onschatbare waarde geweest. Rudy, we zullen je missen!

Wij wensen alle familieleden, vrienden, kennissen heel veel sterkte toe met dit verlies.

Het team van Skodaforum.nl
 

Tallguy

Forumguru
Dit is uiteraard erg triest nieuws. Velen van ons kennen Ruud (fabia) van de meetings waar hij een trouwe bezoeker van was. Altijd was hij opgewekt en maakte een praatje met wie dan ook. Trots als een pauw was hij op zijn nieuwe Citigo en had daar nog de nodige wensen voor qua aanpassingen.
Vanuit het team was het ons al opgevallen dat onze top-poster en trouwe bezoeker al een aantal dagen niet meer online was geweest, iets dat eigenlijk niets voor Fabia was. Om die reden is er geprobeerd contact te zoeken met hem. We hoopten dat hij gewoon lekker op vakantie was en nu eens niet met het forum bezig was.

Het is daarom voor ons allen een flinke klap te moeten horen dat Ruud is overleden. Hij zal gemist worden...
 

EdK

Forumguru
Pfff, hier word ik echt stil van.
Daar hij volgens mij weer lekker in zijn vel zat met een nieuwe job
een nieuw huwelijk

Nee door dit bericht wordt ik echt ff stil.

En wens de nabestaanden dan ook veel sterkte met het grote verlies en de verwerking hiervan.
 

ertromp

Forumguru
Ooh ik val echt van m´n stoel. Super veel sterkte voor de nabestaanden.
Inderdaad de laatste meeting in Gorkum nog met Ruud bij z´n prachtige Citigo staan praten en waar hij super trots op was.
"Rest in peace" Ruud!
 

Wijnand850

Forumguru
Heel heftig nieuws. Ik ken Ruud niet persoonlijk maar ik wens zijn familie en vrienden alle kracht toe om het verlies te verwerken.
 

turboturbo

Forumguru
Schrikken dit!!

Ik heb Ruud ook nog nooit ontmoet, maar 'kende' hem aardig van dit forum, leuke gozer volgens mij - en vele anderen, als ik het hier zo bekijk.

Ik heb nog wel vragen over hoe Ruud (dan) om het leven is gekomen, maar misschien zijn die niet aan de orde, nu hier, en op dit forum...

Begrijp ik het goed dat hij een tijdje vermist is geweest? http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=2639742

Verder weet ik even niet wat ik zeggen moet. Ik zal 'm missen hier op het forum, met zijn doorgaans grappige en relativerende, en vaak behulpzame posts.
 

ZeroNRG

Senior Member
Woorden schieten me te kort, heel veel sterkte aan de familie en vrienden (ook namens mijn vader)
 

Hetzer

Forumguru
Sinds gisteren, is dit verschrikkelijke nieuws bij mij bekend...


Ik ken Ruud sinds 2005, hij is ook wel eens bij mij thuis geweest.
Ik veel contact hier op het forum gehad met Ruud, en hij was bijna altijd aanwezig op de meetings... zoals ook de laatste, nu circa 4 weken geleden.

We volgde elkaar ook met auto's zo begonnen we beide met de F1, kocht ik de Roomster, volgde Rudy snel, daarna samen weer naar de F2 om vervolgens weer over te stappen naar de Citigo.
Ik heb veel mooie en fijne herinnering aan Rudy ! onze Top-poster van het forum.

Mijn gedachte gaan, naar de naaste familie en vrienden, veel sterkte in deze moeilijke tijd.


RUST ZACHT RUDY !
 

Sk_Hans

Forumguru
Inderdaad, vreselijk nieuws. Heel veel sterkte voor zijn familie en nabestaanden bij het omgaan met hun grote verlies.
 
Wat een triest bericht.
Op de laatste meeting in Gorinchem heb ik Rudy leren kennen als een vriendelijke, gezellige man. Hij werd voor deze dag mijn rode Citigo-maatje. Trots als wij waren op onze fonkelnieuwe rode Citigo's. Hij vertelde enthousiast over zijn auto en gaf zeer leuke en bruikbare tips. Tijdens de toertocht vond hij het leuk om strak achter elkaar te rijden. 'Dan vallen onze mooie auto's goed op!'
Na de meeting is hij mij zeer behulpzaam geweest bij het oplossen van het bekende speakerprobleem in de Citigo Elegance.
Mijn oprechte medeleven gaat uit naar zijn familie en vrienden.
 

piair1982

Forumguru
Geheel sprakeloos.. wat schrik ik hier van....
Ik wens de familie en directe naasten veel sterkte bij dit verlies.

We zullen hem missen. Ik was op de laatste meeting met hem samen over de modelauto beurs gelopen.
Echt bizar...
 
Bovenaan Onderaan