Ruud Weijgers (Fabia) overleden

Ridley

Forumguru
Bizar! RIP Fabia, heel vreemd om zo'n bericht te lezen over iemand die je niet kent, maar zoveel hebt zien posten. Sterkte aan de nabestaanden.
 

Blacky

Forumguru
Is dit even schrikken. Heb Ruud een paar keer mogen ontmoeten op verschillende meetings.
Wens daarom familie en vrienden heel veel sterkte met dit verlies.
 

Sportline

Senior Member
Wow dit komt erg hard aan, vooral onbegrijpelijk vanwege de laatste meeting. We hebben toen nog staan kletsen over ons beroep als chauffeur... Heel appart dit... Veel sterkte toegewenst.
 

Cordoba

Forumguru
De koude rillingen lopen over mijn rug bij het lezen van dit bericht. Rudy was eigenlijk de eerste forummer die ik in persoon heb ontmoet: een set wieldoppen van hem overgenomen. Daarna bij iedere meeting heb ik hem steeds wel even kort of lang gesproken. Sterkte voor alle nabestaanden.
 

Gieliovd

Forumguru
Toch een hele tijd offline geweest... kom je terug, krijg je dit te horen/lezen...Heb er geen woorden voor.

Ruud wat is er met je gebeurd.. je zult gemist worden. Rest in peace.
 

lovely305

Forumguru
Ik ben hier nog niet zo lang, maar op mijn eerste bericht hier kreeg ik al een zeer bemoedigend antwoord van Fabia.
Begrijp dat velen van jullie hem persoonlijk kenden en wens jullie dan ook heel veel sterkte met dit droevige nieuws.
 

cvegreen

Forumguru
Hooooow, wat lees ik hier nu zeg.
Onze allom gekende rudy dood? Ik wachte wel al een week of 3 op een PM van hem en dat is niet fabia. Verder had ik nog niets gemerkt aan hem.
Aan de nabestaanden, innige deelneming.
Nu alleen nog, ongeval of iets anders?????
 

Ronnie

Forumguru
Ook hier in Noorwegen diep geschokt bij het lezen van het overlijdensbericht van Rudy;
Aan iedereen veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit verlies.
 

plaza

Forumguru
Rest in Peace , Ruud , en ontzettend veel sterkte in deze komende moeilijke tijd
voor alle directe familieleden , vrienden en bekenden.
 

memoscan

Senior Member
Zojuist het trieste nieuws gelezen, hoewel helaas niet persoonlijk gekend gaf hij velen van ons een warm welkom als nieuw lid.
Veel sterkte aan allen.
Memoscan
 
Ik kende hem dan niet, maar na het lezen van het trieste bericht heb ik er echter geen woorden voor.

Wens alle vrienden, familie en kennissen van Ruud dan ook zeer veel sterkte de komende tijd
 

RefleCs

Forumguru
Met schrik en verbazing lees ik deze post.... wat een verschrikkelijk nieuws. Bij de meetings zeer regelmatig met Ruud staan praten. Een rustige en vrolijke vent.

Mijn gedachten gaan uit naar de familie.

Hier wordt je oprecht stil van....
 

Rosinfield

† In Memoriam
Bizar zoiets. Veel sterkte aan de nabestaanden en hopelijk krijgen zij snel duidelijkheid omtrent de toedracht
 

darkprojectx

Forumguru
gecondoleerd voor de familie en uiteraard voor de Skoda familie..
Persoonlijk kende ik hem niet, maar dat maakt het niet minder tragisch...

Wat is er eigenlijk gebeurd met hem? Internet verteld alleen dat ze op die datum iemand in het water gevonden hebben in de Rotterdamse Waalhaven? Puur uit nieuwsgierigheid dat ik het vraag..
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Het werd me even koud om het hart toen ik dit afschuwelijke nieuws gisteravond hoorde...Buiten het forum om heb ik Rudy een paar keer tijdens een forummeeting mogen ontmoeten. Een zeer vriendelijke, fijne man met een groot hart voor Skoda! Ik zal zijn forumbijdragen, welkomstberichtjes en zijn aanwezigheid hier erg missen.

Ik wens familie, naasten en vrienden heel veel sterkte bij de verwerking van dit verlies.

Beste Rudy, rust zacht.

mmvpd.jpg
Rudy & ik tijdens een forummeeting in september 2012
 
Bovenaan Onderaan