RS 2.0 TSI DSG 2010

Thokozanoah

Forumguru
Laat ik in de mail weten naar TVS dat de keuze niet op hun is gevallen.....krijg ik als reactie dat ze willen stunten met als tegenprestatie een goede recensie op het forum.....ze garanderen meer vermogen en ze leveren een Full package DSG optimalisatie incl testbankrun voor hetzelfde geld......hoe moeilijk kan een simpele keuze zijn :banghead:
 

Thokozanoah

Forumguru
niet voor max vermogen gaan, alleen voor goede tuning en veilig gecreëerd extra vermogen binnen de marges gaan is mijn advies, en dat kunnen beide firma's :jaja:
Vooralsnog blijft mijn keuze JD aangezien ik een goed gevoel bij het bedrijf kreeg toen ik daar een bezoekje aan bracht, het vermogen moet ook niet doorslaggevend zijn.......ik bedoelde met mijn vorige bericht dat je een luxe positie krijgt op het moment als je twee bedrijven je wensen voorlegt en er voorstellen worden gedaan die stukken interessanter zijn dan dat de prijslijst doet vermoeden......kun je het nog volgen:sleep:
 
Laatst bewerkt:

louigi58

Senior Member
1:15 ? Dan zou ik maar niet gaan tunen, veel te verleidelijk om die extra pktjes aan te spreken. Ik haal wel eens 1:20 als ik net ben gaan tanken in België, maar ja dat is wel een weg met 70 kmh een km of 7.
Voor dat ik thuis ben weer jeuk onder mijn voet gehad, dan is t weer 1:11,6
 

Thokozanoah

Forumguru
Niets zo veranderlijk als het weer......ben ik het weer dan :sterretjes:
Vorige week vrijdag werd ik opgebeld door Ronald van TVS met de vraag wat nou precies mijn wensen waren op het gebied van tunen en DSG.
Na een lang gesprek besloten toch om morgen naar TVS te gaan. De doorslag was het perfect uitleggen van wat nu op zo'n dag gaat gebeuren, wat ik kon verwachten en het gratis uitproberen van een standaard set up. Als die dan bevalt zal de auto worden gefinetuned op de vermogensbank en wordt de DSG met een full-package geoptimaliseerd. Ben benieuwd :thumbsdown:
 

Jewepe

Forumguru
@Thokozanoah
Ronald heeft ook mijn Altea XL getuned (2.0 TDI; motor en DSG-bak) en heb er totaal geen klagen over. Een andere auto! Ronald weet echt waar hij mee bezig is. Mijn tip: hou er rekening mee dat het niet in een uurtje gepiept is. Maar als het dan klaar is en je rijdt naar huis ........................................:yeehaa:
 

Thokozanoah

Forumguru
@Thokozanoah
Ronald heeft ook mijn Altea XL getuned (2.0 TDI; motor en DSG-bak) en heb er totaal geen klagen over. Een andere auto! Ronald weet echt waar hij mee bezig is. Mijn tip: hou er rekening mee dat het niet in een uurtje gepiept is. Maar als het dan klaar is en je rijdt naar huis ........................................:yeehaa:
Heb ik ook met Ronald besproken dat er mensen zijn die het gevoel hebben dat er geen tijd voor hun wordt uitgetrokken. Hij heeft mij verzekerd dat er ruim de tijd voor wordt uitgetrokken, maar hij kon niet beloven dat hij alles zelf doet. Heb ik geen problemen mee als iemand anders de run op de testbank uitvoert....
Ik heb een scherpe aanbieding met als tegenprestatie een goede recensie op het forum incl. uitdraai. Hij snijdt zichzelf in de vingers als het wordt afgeraffeld..:fool:
 

Thokozanoah

Forumguru
Vandaag nog een brochure mogen ontvangen van de RS modeljaar 2010.......toch leuk....
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    702,5 KB · Weergaven: 34
  • Leuk
Waarderingen: TL@

Thokozanoah

Forumguru
Ik lees hier en daar op het forum dat er bij bepaalde type's de bochtenverlichting ingeschakeld kan worden.
Nu heeft mijn O2 xenon die meedraait (bij mijn weten), maar kan ik apart bochtenverlichting (via mijn mistlampen) in laten schakelen?
 

Noord26

Forumguru
persoonlijk zou ik me niet vastpinnen op een paar pk's of Nm's, ik neem aan dat je tenminste een lekker trekkende en soepel door de toeren lopende motor wenst. bij jouw auto kunnen alle door mij genoemde tuners dsg aanpassingen doen, misschien kan je nog wel een betere deal regelen.

Amen...

Zo zelf gekozen voor een beste opbouw en wat minder topvermogen en koppel. Dat merk je in de praktijk het meeste. Leuk om te kunnen zeggen hoeveel topvermogen je hebt, maar als dat maar op 1 punt is heb je er geen r*k aan. Nu zit ik vanaf 4000tpm op topvermogen tot 'redline'. Doorschakelen beteken dat ook topvermogen blijven houden.
 

Thokozanoah

Forumguru
Ben ik helemaal met je eens @Noord26 ,ik ben super tevreden hoe mijn auto nu staat afgesteld.....zonder dat ik overdreven toeren maakt, schiet de auto uit de startblokken. Gewoon op koppel "de straatstenen eruittrekken"....
Vooral als ik zelf schakel middels de pook :thumbsup:
 

Thokozanoah

Forumguru
Kan allemaal geen probleem
Heb je enig idee of ook mijn Pioneer Avic F9310 BT ingesteld kan worden op de Skoda? Ik kan nu nl de weergave van de parkeersensoren en de verstelling verwarming/airco niet in het scherm zien. Tevens werkt mijn stuurwielbediening niet correct op de radio.
Volgens Pioneer moet dit wel kunnen en is het toestel volledig compatibel met Skoda. Mijn dealer krijgt het iig niet voor elkaar.....
 
Bovenaan Onderaan