RS 2.0 TSI DSG 2010

Thokozanoah

Forumguru
Nog ff geduld.....de levering van de folie heeft op zich laten wachten waardoor het bedrijf mij niet alle tinten kan aanbieden. Netjes overleg en afspraak verzet naar as maandag...:cry:
 

Jee13

Forumguru
Ik had voorheen een setje Sonniboy, was ik ook tevreden over, maar wilde graag iets donkerder. Is gelukt. Moet wel zeggen dat het op de foto donkerder lijkt dan in het eggie,maar ben zeer tevreden!

lijkt op foto zeker donker
maar als dit is wat je wilde....

Ik heb er een te lichte folie opzitten, door vorige eigenaar laten aanbrengen, maar met sunnyboys in zomer perfect
in winter zonder sunnyboys is alleen de folie voldoende

Wat ik absoluut niet wilde is het lijkwageneffect, waarbij de achterramen te donker zijn
 

CDK

Forumguru
@Thokozanoah voorste raam niet meegenomen zie ik, als je dat wel had gedaan was de overgang wat geleidelijker tussen voor en achter. Desalniettemin ziet het er strak uit! Ik heb een tint lichter op m'n S2 zitten, omdat ik dat beter vond passen bij het geheel, op de F3 van @Fabi3 zit dezelfde tint als bij jou, omdat we dat weer in het zwart wit thema vonden passen. In de auto met het zonnetje er op is het een verademing die folie, echt heerlijk rustig voor de ogen. Veel plezier er mee!
 

Thokozanoah

Forumguru
@Thokozanoah voorste raam niet meegenomen zie ik, als je dat wel had gedaan was de overgang wat geleidelijker tussen voor en achter. Desalniettemin ziet het er strak uit! Ik heb een tint lichter op m'n S2 zitten, omdat ik dat beter vond passen bij het geheel, op de F3 van @Fabi3 zit dezelfde tint als bij jou, omdat we dat weer in het zwart wit thema vonden passen. In de auto met het zonnetje er op is het een verademing die folie, echt heerlijk rustig voor de ogen. Veel plezier er mee!
Klopt, voorramen wilde ik niet laten doen. Ben blij met het resultaat, zeker icm mijn donkere velgen.....
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Thokozanoah

Forumguru
Ah...een winterset aangeschaft. Neptunes :yeah:
Mooie set, echt zgan velgen met bijna nieuwe winterbanden in 225/40R18. Ik kan ook in de winter voor de dag komen :tegek:
 
Laatst bewerkt:

guitar_billy

Senior Member
Toch triest als dit waar is, wat heb je dan nog aan de dealer. Ik had ook nog het probleem dat de achter ruitenwisser in het midden niet veegt. Bij mijn vorige beide O2 kon dit verholpen worden door de veer een tandje strakker te zetten. Na de Fl kan dit niet meer, ze konden wel een complete nieuwe wisserarm monteren a € 38. Het wordt er niet beter op.

sorry even offtopic, maar @louigi lees dit draadje eens door.
http://www.skodaforum.nl/forum/i/achterwisser-wist-niet-goed.8875/


on-topic, @Thokozanoah die folie staat je auto goed! Ik heb mijn O2 PFL combi vlak na de aflevering van folie laten voorzien (voor de kinderen achterin). Volgens mij heb ik 20% doorlatende folie en ben ook nog steeds tevreden ermee. Wil het op een volgende auto weer hebben.
edit : in het achterwisser draadje is mijn achterruit folie te bewonderen :-)
 
Laatst bewerkt:

Thokozanoah

Forumguru
Is er btw al een dyno grafiek? Of heb inmiddels ergens anders gerold?
Nee, de laatste dyno is na het monteren van de CAI, maar deze gaf bijna geen verbetering ten opzicht van de vorige uitdraai. Zie mijn topic ...."tuned by TVS". Geen testbank bij een ander gedaan.. Momenteel zijn ze bij TVS bezig om de dip eruit te krijgen die de auto heeft tijden 50/75 % accelereren.....
 

koreaan

Forumguru
@Thokozanoah vreemd dat de CAI geen extra heeft opgeleverd, bij mijn Skoda scheelde het nogal.
Heb je er over nagedacht eens naar een andere tuner te gaan? Mijn Skoda is 1,5 geleden getuned heb nooit last gehad van dipjes o.i.d..
 
Bovenaan Onderaan