Onze dealer kan de 12v in de achterbak verzorgen voor € 99,- en het zou slechts 1 uurtje tijd kosten.
de basis versie en de greenline (gebaseerd op de basis uitvoering go) hebben geen 12 volt aansluiting achterin in het geval dat het een combi is. Alle versies erboven hebben wel standaard 12 volt aansluitng (in nederland dan)
De Greenline is gebaseerd op de Ambition uitvoering.
schreef Hengelst, op 9 augustus.Ik zag trouwens bij de halforts een asbak voor in de bekerhouder die was 6 euro.
Niet zo mooi als orgineel natuurlijk.
schreef Van der P, op 9 augustus.Volgens mij is er geen extra aansluiting, als je het rokerspakket neemt.
En als ik het dan zo bekijk vind ik 30 euro voor een plastic potje met deksel, en een aansteker best duur.
Als er zoveel dingen van de Ambition missen kan ik dat toch niet gebaseerd op noemen.
Je mist:
12V aansluiting in de kofferruimte
bovenste handschoenvak verlicht
leeslampjes voor en achter
makeup-spiegels in de zonnekleppen
opbergvak voor (zonne)bril
opbergvakken onder de voorstoelen
opbergvakken in de achterportieren
handgrepen in de hemelbekleding
flexibel opbergvak rechts in de kofferruimte
Het is gewoon een hele aparte uitvoering, dus een Go met wat extra's.
Op de sticker in je instructieboekje staat de uitvoering ook vermeld.
Wie o wie met een greenline gaat er even kijken en het melden?:smiley29:
Of staat daar gewoon greenline?
... rokerspakket, zit hier dan automatisch een 12Volt aansluiting in de kofferbak bij??????
Nee zit er niet bij, je krijgt een asbak die in een bekerhouder past en een aansteker die in de 12V aansluiting (tussen de voorstoelen) past.
Nee, maar de dealer heeft mij verteld wat het pakket inhoud en in welk draadje weet ik niet meer, maar daar staat hetzelfde in.
Zou toch ook niet logisch zijn dat die 12V aansluiting in de kofferruimte erin zou zitten, heeft niets met roken te maken.