Rokerspakket Fabia Combi Greenline

erik2907

Actief lid
Wie kan mij vertellen wat het rokerspakket exact inhoud bij de Skoda Fabia Combi Greenline 2010?
 

Gerke

Forumguru
volgens mij is dat een asbak die in de bekerhouder past en een aansteker. Voor slechts 30 euro :D
 
Zit als ernstig te twijfelen om de gordijnairbags nog na te bestellen maar als dit zo is ga ik maar voor alle opties.... :-)
 

Combiron

Actief lid
@Greenjosh en Erik2907: Ik heb dit niet bevestigd gekregen door de dealer, ik had het pakket al, en las het naderhand pas. Dus als je zeker wilt zijn, even navragen. Maar ik vind eigenlijk een asbak onmisbaar in een auto......
 
Ik zag trouwens bij de halforts een asbak voor in de bekerhouder die was 6 euro.
Niet zo mooi als orgineel natuurlijk.
 

Combiron

Actief lid
Dit is niet juist volgens mij. Geen 12 volt aansluiting In de kofferbak ook niet bij het rokerspakket.

Ik weet het ook niet zeker, misschien kan iemand die al in het bezit is van een auto met deze optie het een en ander duidelijk maken.
 

clapton

Senior Member
Bestel je geen rokerspakket, dan zit op de plaats van de sigarettenaansteker een dopje met daaronder een 12 volts aansluiting.
 

van_der_P

Senior Member
Zonder rokerspakket zit er in de aansteker tussen de stoelen een dopje. Bij een rokerspakket zit daar de aansteker. Volgens mij is er geen extra aansluiting, als je het rokerspakket neemt.
En als ik het dan zo bekijk vind ik 30 euro voor een plastic potje met deksel, en een aansteker best duur.
 

erik2907

Actief lid
Rokerspakket

Wie heeft een 12v aansluiting in de kofferbak? Is dat met het rokerspakket of zonder (standaard)?
 

NielsW

Lid
Er staat ook bij dat het erbij Schijnt te zitten.
EN zie hier..... Weer een gerucht geboren waar iedereen mee bezig is.

Als je de optie voor klein leder pakket besteld schijn je er 16" lmv bij te krijgen.:D
 

GO66

Lid
Ik heb geen rokerspakket, maar wel een aansteker in het stopcontact voorin. Geen tweede stopcontact, niet in de kofferruimte, niet op de achterbank, nergens!! Wel even wennen na de Scenic met stopcontacten voorin, in de armsteun en twee stuks onder de achterbank.
 

erik2907

Actief lid
Ondertussen zijn er al aardig wat Greenline rijders erbij gekomen. Heeft iemand al een rokerspakket gekocht en zit er dan ook een 12V in de kofferbak?

Heeft iemand een 12V in zijn kofferbak laten aanbrengen?

Het antwoord stel ik zeer op prijs! :471:
 
Hoi Erik2907, ik heb niet het rokerspakket erbij genomen, maar heb wel in de kofferbak de 12V aansluiting laten maken. Morgen ga ik mijn GL ophalen bij de dealer en weet dan hoe het resultaat is.
 

Combiron

Actief lid
Hoi Erik, ik heb ook het rokerspakket erbij gepakt. Eerst was er sprake van dat er dan ook een 12 Volt in de kofferbak zou zijn, maar de dealer heeft dit gerucht ontkracht. Dus denk ik dat je deze aansluiting apart moet bestellen, wat fiat GP dus blijkbaar heeft gedaan.
 
Ik heb deze inderdaad er als extra bijbesteld, eigenlijk was mijn bedoeling om deze aansluiting voor in het dashboard te laten plaatsen, zoals ik dit nu in mijn huidige Fiat heb. Makkelijk voor navigatiesysteem. Maar toen ik erachter kwam dat de 12V aansluiting achter ontbrak, heb ik afgesproken dat deze aansluiting daar gemaakt zou gaan worden.
 
Bovenaan Onderaan