Rokerspakket Fabia Combi Greenline

LenK

Forumguru
Zou ik meteen laten doen voor ie zich bedenkt. Is een zeer mooie prijs lijkt mij :xyxthumbs:
 

EdK

Forumguru
als dat materialen inclusief het arbeidsloon en inclusief de BTW is dan zou ik hierover niet verder meer twijfelen !
Want hiervoor kun je zelf niet aan de gang en als je het laat doen heb je er ook nog garantie over.
 

piair1982

Forumguru
de basis versie en de greenline (gebaseerd op de basis uitvoering go) hebben geen 12 volt aansluiting achterin in het geval dat het een combi is. Alle versies erboven hebben wel standaard 12 volt aansluitng (in nederland dan)
 

erik2907

Actief lid
de basis versie en de greenline (gebaseerd op de basis uitvoering go) hebben geen 12 volt aansluiting achterin in het geval dat het een combi is. Alle versies erboven hebben wel standaard 12 volt aansluitng (in nederland dan)

De Greenline is gebaseerd op de Ambition uitvoering.
 

GJS

Senior Member
De Greenline is gebaseerd op de Ambition uitvoering.

Als er zoveel dingen van de Ambition missen kan ik dat toch niet gebaseerd op noemen.
Je mist:
12V aansluiting in de kofferruimte
bovenste handschoenvak verlicht
leeslampjes voor en achter
makeup-spiegels in de zonnekleppen
opbergvak voor (zonne)bril
opbergvakken onder de voorstoelen
opbergvakken in de achterportieren
handgrepen in de hemelbekleding
flexibel opbergvak rechts in de kofferruimte

Het is gewoon een hele aparte uitvoering, dus een Go met wat extra's.
 

piair1982

Forumguru
Op de sticker in je instructieboekje staat de uitvoering ook vermeld.

Wie o wie met een greenline gaat er even kijken en het melden?:smiley29:

Of staat daar gewoon greenline?
 

kcj

Actief lid
Ik zag trouwens bij de halforts een asbak voor in de bekerhouder die was 6 euro.
Niet zo mooi als orgineel natuurlijk.
schreef Hengelst, op 9 augustus.
Volgens mij is er geen extra aansluiting, als je het rokerspakket neemt.
En als ik het dan zo bekijk vind ik 30 euro voor een plastic potje met deksel, en een aansteker best duur.
schreef Van der P, op 9 augustus.

Voor de Roomster heb ik een 'extra' asbak / vuilbak gekocht in de Auto5 (België) (vergelijkbaar met prullaria als Halforts ?) voor ook minder dan 10 €.
Prul is al kapot (deksel). De originele asbak / vuilbak is nog altijd in orde.
Ik denk er nu toch aan om bij de dealer een originele te bestellen voor een euro of 20 (?).

Koen
 

erik2907

Actief lid
Als er zoveel dingen van de Ambition missen kan ik dat toch niet gebaseerd op noemen.
Je mist:
12V aansluiting in de kofferruimte
bovenste handschoenvak verlicht
leeslampjes voor en achter
makeup-spiegels in de zonnekleppen
opbergvak voor (zonne)bril
opbergvakken onder de voorstoelen
opbergvakken in de achterportieren
handgrepen in de hemelbekleding
flexibel opbergvak rechts in de kofferruimte

Het is gewoon een hele aparte uitvoering, dus een Go met wat extra's.

@FredV

Je hebt mij een tijd geleden zo'n mooi PDF document gestuurd met een overzicht van alle uitvoeringen! Misschien iets om te plaatsen als bijlage bij dit forum? Uit deze bijlage blijkt dat de Greenline de langste lijst heeft met accessoires incl. alle nog bij te bestellen zaken!
 

GJS

Senior Member
Op de sticker in je instructieboekje staat de uitvoering ook vermeld.

Wie o wie met een greenline gaat er even kijken en het melden?:smiley29:

Of staat daar gewoon greenline?

Er staat naast een heleboel andere codes GL, dat zal dus wel GreenLine betekenen.
En ook nog de code E0W wat betekent "Special edition"
 
Rokerspakket op Fabia Greenline

Waarschijnlijk al eerder besproken op dit forum, maar dan toch nog maar een keer...........

Ik heb een Fabia Greenline besteld met rokerspakket, zit hier dan automatisch een 12Volt aansluiting in de kofferbak bij?????? Ik heb laatst ergens gelezen dat hier de meningen nogal verdeeld over zijn.
 

GJS

Senior Member
... rokerspakket, zit hier dan automatisch een 12Volt aansluiting in de kofferbak bij??????

Nee zit er niet bij, je krijgt een asbak die in een bekerhouder past en een aansteker die in de 12V aansluiting (tussen de voorstoelen) past.
 

GJS

Senior Member
Nee, maar de dealer heeft mij verteld wat het pakket inhoud en in welk draadje weet ik niet meer, maar daar staat hetzelfde in.
Zou toch ook niet logisch zijn dat die 12V aansluiting in de kofferruimte erin zou zitten, heeft niets met roken te maken.
 
Nee, maar de dealer heeft mij verteld wat het pakket inhoud en in welk draadje weet ik niet meer, maar daar staat hetzelfde in.
Zou toch ook niet logisch zijn dat die 12V aansluiting in de kofferruimte erin zou zitten, heeft niets met roken te maken.

Nee dat klopt, maar Skoda werkt wat dat betreft raar met de opties. Als je gordijnairbags neemt krijg je make-up spiegels en handgrepen in het dak erbij, anders niet. Deze 2 dingen lijken mij ook niets met elkaar te maken te hebben.............
 

GJS

Senior Member
Nee inderdaad, daar heb je gelijk in, maar blijft over wat de dealer mij vertelde + wat ik in een draadje ergens gelezen heb, dat je maar die 2 dingen krijgt voor die € 30
 
Bovenaan Onderaan