Rokerspakket Fabia Combi Greenline

Brains

Nieuw lid
En in dat dopje past kun je geen autoaansteker duwen omdat de aansteker niet wordt vastgehouden als je deze indrukt. Als je dus zo'n "werkende auto aansteker"wil dan moet je een rokerspakket bestellen.
Ik heb onder m'n stuur een magneet geplakt waar ik een gewone aansteker tegen aan plak en af en toe wat andere ijzeren dingen zoals huissleutels enzo. Probleem ook opgelost.
 

PC-fre@k

Banned
Nee inderdaad, daar heb je gelijk in, maar blijft over wat de dealer mij vertelde + wat ik in een draadje ergens gelezen heb, dat je maar die 2 dingen krijgt voor die € 30

Dat is volgens mij inderdaad de asbak en de aansteker. Ik heb hem er maar gewoon bij genomen voor de volledigheid, en de asbak als prullenbak (voor je kauwgom bijv.) ik rook namelijk helemaal niet :)
 
En in dat dopje past kun je geen autoaansteker duwen omdat de aansteker niet wordt vastgehouden als je deze indrukt. Als je dus zo'n "werkende auto aansteker"wil dan moet je een rokerspakket bestellen.
Ik heb onder m'n stuur een magneet geplakt waar ik een gewone aansteker tegen aan plak en af en toe wat andere ijzeren dingen zoals huissleutels enzo. Probleem ook opgelost.

Lekker handig bij een flinke aanrijding, dan moet eerst een sleutelbos en een paar aanstekers operatief verwijderd worden uit je knie.............:winkie:
 
Ik zag trouwens bij de halforts een asbak voor in de bekerhouder die was 6 euro.
Niet zo mooi als orgineel natuurlijk.

Sorry dat ik zo laat reageer, maar voordat ik een vraag op dit forum loslaat zoek ik eerst of er al eens iets over geschreven is in een draadje.
Ik kwam jouw reactie tegen en was toevallig gisteren naar Halforts gegaan voor dezelfde asbak.
Helaas is die te laag waardoor je deze alleen zonder deksel kunt gebruiken en daarom voor mij niet een toegevoegde waarde heeft.
Ga hem komende week ook even terug brengen, kostte inderdaad €5,99.
 
Dan weten we dat ook weer. Je zou natuurlijk ook even iets onder de asbak kunnen plakken om hem hoger uit te laten komen. Is maar een idee.
 
[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]

Kan, maar de inhoud blijft hetzelfde en daar ging het toch ook een beetje om.
De originele zijn ca 10 cm hoog en deze maar 5 cm.
Ook de mogelijkheid om bij de blokker te gaan kijken is misschien wel iets.
Bedankt voor de snelle reactie.
 

Fabia

† In Memoriam
Dat is volgens mij inderdaad de asbak en de aansteker. Ik heb hem er maar gewoon bij genomen voor de volledigheid, en de asbak als prullenbak (voor je kauwgom bijv.) ik rook namelijk helemaal niet :)

Ik heb 'm gekocht op marktplaats want ik heb een sigarettenaansteker helemaal niet nodig. En nu heb ik er zelfs twee, in de RR zat er eentje toen ik die kocht.
 

devriesen

Nieuw lid
Ik ben benieuwd of iemand weet of de bedrading voor de 12 volt aansluiting standaard aanwezig is. Er zijn genoeg opties om zelf een 12 volt connector te installeren, maar als de twee aansluitingen ergens opgebonden zitten achter de bekleding zou dat een hoop werk schelen. Heeft iemand hier ervaring mee?
 

Ronnie

Forumguru
Dit zou dan volgens het schema een rood/gele draad moeten zijn vanaf zekering nr. 47 (15A),en het boordnetregelapparaat J519.
 
Nee dat klopt, maar Skoda werkt wat dat betreft raar met de opties. Als je gordijnairbags neemt krijg je make-up spiegels en handgrepen in het dak erbij, anders niet. Deze 2 dingen lijken mij ook niets met elkaar te maken te hebben.............
ik reageerde hierop voor de onduidelijkheid hahaha
 

Jkz

Lid
Dan heb je zeker een Belgische greenline gekocht! Proficiat!
Wel mooi lampjes en handgrepen er in! Nog meer afwijkende dingen gevonden?
Gr
 

Jkz

Lid
Dan heb heb je mooi geluk gehad!
Zou toch maar eens bij je dealer navragen of ze je auto niet via via uit België hebben gehaald.
Gebeurd veel vaker aan de grens. Auto is tenslotte bpm-vrij en dus ook in België interessant.
In Nederland is deze optie er niet zonder de airbags dus beetje raar is het wel.
Gr.

Zie net dat deze optie die jij hebt in België dus standaard is! Kan dus ook nog zijn dat je auto voor de Belgische markt bestemd was en naar Nederland is uitgeleverd. Maakt ja verder ook niet uit. Ik had jouw auto ook wel willen hebben met deze gratis extra's.
 

Noord26

Forumguru
Zonder uitroeptekens begrijp ik ook wat je bedoeld!

:smirk:

Verklaar het verschil maar eens tussen de hatchback en combi, dat de hatchback wel standaard schijfremmen achter heeft en de combi niet..
 

Jkz

Lid
Snap ik ook helemaal niets van, zie ander draadje !!!!!!!!


 
heb de auto besteld met een hoop opties zoals navigatie , pdc , sunset ramen , langsdragers op het dak , midden arm steun , elektrische ramen achter , blue tooth voorbereiding , maxi dot , multifunctioneel stuurwiel , klein leder pakket , climatronic , en zelf de kleur uitgekozen dus ik denk dat deze echt wel zo is besteld door de dealer kan geen voorraad auto zijn die dit precies allemaal heeft zoals ik het besteld .
 

Jkz

Lid
Dat hoeft ook niet. Ik heb het ook niet over een voorraadauto gehad. Alles is gewoon te bestellen in België! Daar zit alleen de handgrepen en spiegel er standaard op.
Maakt toch ook niet uit. Wees blij met de handgrepen en de spiegeltjes.
Blijft gewoon skoda hoor. Ook al is hij in België besteld!
 
maar krijg een nederlandse dealer geen problemen als die een auto besteld in belgie? dan gaat die toch buiten de importeur om te werk?
 
Bovenaan Onderaan