Rijnwoud

</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Pas maar op dat je vrouw er niet met de verkoper vandoor gaat...
wink.gif


[/ QUOTE ]

Met Magyarskoda?
confused.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Moet je daar wel een auto gekocht hebben. Ze maken nogal onderscheid tussen eigen klanten en vreemde klanten.
 

Remco28

Actief lid
Jammer dat Anne weg is,vond hem een toffe peer.
Ik vind het sowieso vervelend als er iemand weg is/moet bij een zaak waar je regelmatig komt.
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Remco28</font><hr />
Jammer dat Anne weg is,vond hem een toffe peer.

[/ QUOTE ]


crazy.gif
Was daar echt een man die Anne heet
grin.gif
 

Scheppie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Bel de dealer en vraag het hem. Klaar.

[/ QUOTE ]

Die is makkelijk Higgy, kun je net zo goed stoppen met dit forum
confused.gif
 

higgy

Forumguru
Is dit het Skoda-forum of het 'wat is er gebeurd met de verkoper die eens bij Skoda werkte en waarvan ik wil weten waar ie tegenwoordig werkt en dat vraag ik op internet'-forum?
 

LenK

Forumguru
Heel veel op dit forum heeft een "je kunt dit aan de dealer vragen" gehalte.
Mensen vragen vaak toch liever eerst iets aan forumleden.
Waarom?
- Laagdrempelig
- Eerlijker en objectiever
- Meer antwoorden en meningen over het onderwerp

Waar is Anne gebleven? Kun je aan de dealer vragen, maar ook hier op het forum of misschien aan Peter R. Daar hoeft niemand zich aan te irriteren. Wat voor de een een vraag is is voor de ander wellicht een weet.
 

Scheppie

Actief lid
Heb tot op heden altijd een perfect kontakt met Rijnwoud gehad, eerst met de afdeling verkoop (Anne) en de afgelopen (bijna) 3 jaar met de afdeling onderhoud o.l.v. Willem Kleinsmid
Dit is dan ook de reden dat ik afgelopen donderdag een nieuwe Fabia II combi sport tiptronic heb besteld bij Tymon. Het nieuwe verkoopkanon van Rijnwoud!!
Ik kwam voor een kapot lampje binnen en ging naar buiten met........
 
Wie weet wat Anne is gaan doen???
Ik kwam Anne pas tegen bij Van Kerkhof en Visscher, de Renaultdealer bij station Rotterdam Alexander.

Hij wist na ruim vier jaar nog dat ik een rode fabia op gas had gekocht bij hem! Jammer voor Rijnwoud, dat ie weg is, dus.
 
Bovenaan Onderaan