Reclame op kentekenplaathouder

tim

Lid
Het gaat om dealer Lugstra in Nieuw-Vennep. Ik heb gisteren heel erg boos opgebeld. Ze vervangen de houder (uiteraard) zonder problemen als ik even langs kom. Dit is meteen de laatste keer dat ik hier met mijn Skoda hnaar toe ga. Ik heb gevraagd wie de opdracht gegeven heeft; blijkt policy van het bedrijf ("komt van hogerhand"). Ga een klacht indienen bij PON. Ik verwacht er niet veel van, maar het gaat mij om het principe: Ze moeten met hun poten van mijn auto afblijven. Ik plak bij hun toch ook geen stickers van ons bedrijf op de ramen??
 

Tallguy

Forumguru
Gelijk heb je! Ben wel benieuwd wie die "hogerhand" is. Dan die ook eens even uitleggen dat ze dit soort 'grappen' niet zomaar kunnen maken!
 

tim

Lid
Gelijk heb je! Ben wel benieuwd wie die "hogerhand" is. Dan die ook eens even uitleggen dat ze dit soort 'grappen' niet zomaar kunnen maken!

Ik ga i.d.d. ook een kopie van de brief/mail sturen "t.a.v. Directie" aan Lugstra.
 
Nou dit heb ik bij van Iersel in Venlo dus ook gehad.

Miojn auto is geleverd door S Point amsterdam en in onderhoud in Venlo. Bioj de 30dkm beurt was ook de S-point kentekenplaathouder verdwenen en zat er 1 van van iersel op. Moest ik ook even aan wennen dat het zonder vragen gedaan was. MAAARRRR. Ik heb het toch graag door de vingers gezien, want de jongens van van Iersel hebben me wel (voor mij) gratis (op de bon nwe ruitenwissers) een telefoonhouder gemonteerd. Dus vond ik het achteraf niet erg. Daar komt nog bij dat van Iersel een zwarte met gele letters heeft. Enkel van iersel en tel nummer en die staat toch mooier op een zwarte O2 COmbi dan die wit met groene van S point.
 

tim

Lid
Zwart isolatietape doet wonderen !!! :D

De oplossing lijkt me duidelijk: de reclame-vrije kentekenhouder terug laten plaatsen door de dealer!! Inmiddels is dit al gebeurd overigens, dus ik rij weer heerlijk in mijn mooie, reclame vrije Octavia.
 
Ben het er helemaal mee eens, GEEN ongevraagde reclame, anders korting vragen voor reclame rijden.
Bij mijn vorighe auto (Nissan) vroeg de dealer heel netjes of hij de k-houder mocht omwisselen, niet gedaan. Daarna nooit meer gewisseld.
Bij mijn huidige RS nette k-houder met klein de naam van Hegeman, vind ik zo ok.
 

Doortje

Nieuw lid
Ik sluit me aan bij al het voorgaande. Tijdens de laatste grote beurt (bij een andere dealer) is de kentekenplaathouder vervangen zonder dat hier toestemming voor was gevraagd. Vragen is m.i. toch wel het minste wat je mag verwachten als men iets aan je auto wil toevoegen (ook al is het een leasebak). De dealer zit er ook niet op te wachten dat ik zijn showroomramen vol plak met stickers van het bedrijf waar ik werkzaam ben.
 
Mijn dealer, Skoda Verdaat in Eindhoven, vroeg me bij de bestelling of aflevering of er een houder van hun op mocht.
Ik wist niet dat ie zo opvallend was maar goed.
Ze vroegen het netjes.
Bij de eerste beurt gaat hij er weer vanaf, dan is ie een half jaar oud en is het mooi geweest.
 

Wallie

Lid
Mijn dealer, Skoda Verdaat in Eindhoven, vroeg me bij de bestelling of aflevering of er een houder van hun op mocht.
Ik wist niet dat ie zo opvallend was maar goed.
Ze vroegen het netjes.
Bij de eerste beurt gaat hij er weer vanaf, dan is ie een half jaar oud en is het mooi geweest.
Mah, bij mij hebben ze ze er gewoon opgezet zonder te vragen bij de aflevering, oftewel, in witte letters schittert nu "Maurice Verdaat" achterop. Vind het ook wel een beetje opvallend, maar goed, het lettertype is wel aardig, en 't is alleen achterop.
Overigens is de auto in onderhoud in Nuenen bij Schenkels, die zijn d'r altijd netjes vanaf gebleven. Alhoewel ze 't van mij best zouden mogen, krijg bij elke beurt m'n auto gewassen en uitgezogen terug :)
Maar goed, blijft wel dat je gewoon van iemand anders z'n spullen afblijft, ik zou d'r ook pissed van worden als 't even ongevraagd gebeurt als je er voor de eerste keer komt. Gaat meer om 't princiepe dan om zo'n kentekenhouder.
 
Ik heb vanmiddag zo,n sticker van Funliner gekregen en wat denken jullie???
Aan beide uiteinden reclame van Funliner !!!
Die heb ik er dus direct afgeknipt en de text: Ik wens u ook een fantastische dag, over Broekhuis auto,s geplakt.Staat wel geinig.

Gr,

Aaron
 
Wat een herkenbare reactie's!!

Wat ik altijd doe is de achterkentekenplaat demonteren en vastzetten met MONTAGEKIT

Probleem voor altijd en eeuwig opgelost!!!!!!
 

Fabia

† In Memoriam
Ach, ik heb reclamce voor mijn dealer van Loon op mijn kentekenplaat zitten en dat vind ik niet erg. Ben erg tevreden over ze en wil dan ook wel reclame voor ze maken. Wat ik erg netjes vind is dat ze alleen maar reclame hebben geplakt op de kentekenplaathouder. En nergens anders stickers geplakt. Soms zie je auto's rondrijden met reclame op de achterklep, binnenkant achterraam en dan ook nog de kentekenplaathouder.
 

deusjevo

Forumguru
Heb voor aflevering aan leasemaatschappij laten weten dat ik geen prijs stelde op kentekenplaathouders of stickers met reclame van Vepreda Spijkenisse.

Er zat niets geen reclame op, wel als extra de duurdere kentekenplaten met opgelegde letters (standaard service van Vepreda)
Zelfs voor de dop op de trekhaak waren ze wezen shoppen voor een geheel zwarte zonder reclame.
Mooi toch!!!!!!
 

van_der_P

Senior Member
Als de dealer of het bedrijf waar ik de auto in onderhoud geef zijn werk netjes doet dan heb ik er weinig problemen mee.
Van de andere kant als ik mij er aan stoor, met een beetje cleaner is het er zo vanaf.
 

Fabia

† In Memoriam
Daarom staat bij mij nog steeds Van Loon op mijn kentekenplaat omdat ik erg tevreden met ze ben.
 

Gieliovd

Forumguru
Ik heb dat ook wel eens meegemaakt met een bevriende garage. Die zei naderhand, nou ik heb er wel even reclame nummerplaten houders opgezet hoor!

Vond ik in dezen prima.

Ongevraagd vind ik het bij een willekeurige garage een beetje vervelend denk ik.

Maar aan de andere kant, ik rijd nog rond met een of andere tekst van een bedrijf hier ver vandaan. Als ze er iets van de huidige garage op zouden doen vind ik het niet erg, kunnen ze zien waar ik vandaan kom in de file :)

Red Devil heeft er heel andere reclame op staan :)
 

Red Devil

Actief lid
Red Devil heeft er heel andere reclame op staan :)

haha.. kheb idd wat anders er op staan.. onder die sticker staat de dealer naam van waar de vandaan komt.. en dat is de dealer in Assen.. en de auto staat nu in veenendaal..:winkie:
tjsah.. en als je van die maffe zusse heb.. die voor de hele familie zo een sticker gaat kopen:tongue: haha
 
Bovenaan Onderaan