Ralph's O II 2010 FL Combi 150PK/325NM

Kempes

Forumguru
Hmpf, na de VCDS aanpassingen 'stromen' de lampfouten binnen:

Zaterdag: check drl front left..... het zal toch niet? gloeilamp vanuit de buitenkant gezien was er niets mis mee..begon er al een iets naar gevoel bij te krijgen. Eerst maar eens op internet gekeken hoe ik de drl/mistlamp unit eruit kon krijgen want dat roostertje ernaast zit muurvast en het Skoda instructieboekje klopt in dit geval geloof ik niet..

Uiteindelijk op zondag aan de klus en bleek al snel dat het tin aan de achterkant van het lampje half weg was.. gelukkig maar, het lag dus niet aan de aanpassingen..

Maandag: 's-ochtends bij achteruit inparkeren op de zaak check brake light left..... grrrr alweer een lamp defect? 's-avonds meteen maar even vervangen, gelukkig is het aan de achterkant simpel vervangen. lampje was zwart, gewoon einde levensduur.

Gelukkig lag het dus niet aan de VCDS aanpassingen, zag me al weer bij Erik op de stoep staan om de zooi weer terug naar origineel te zetten. Wel erg toevallig zo vlak na de software aanpassingen 2 lampjes binnen enkele dagen
 

Kempes

Forumguru
Nee, dat beweer ik ook niet maar het voelde wel even zo..ik rijd de hele week al weer storingsvrij..

Ertromp heeft puik werk geleverd! Vind het iedere rit weer een prachtig gezicht als ik de needle swipe aan het begin zie..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kempes

Forumguru
Gisteren een setje Xenon 4300k + LED stadslicht erop gezet, nu bezig om een excuus te vinden om in het donker te rijden:D

full
 

CDK

Forumguru
had wel interesse, maar ga niet bijna een tientje verzendkosten betalen voor iets wat in een enveloppe past :nono:
 

Thokozanoah

Forumguru
had wel interesse, maar ga niet bijna een tientje verzendkosten betalen voor iets wat in een enveloppe past :nono:
Ik twijfelde ook eerst ivm verzendkosten, maar incl verzendkosten was het sprietje nog goedkoper dan bij de meeste andere aanbieders......ach en ik heb in Italië geen ijs gegeten ivm de vroege/onverwachte terugkeer, dus mocht wel weer iets voor mezelf kopen vond ik zo :D
 

Kempes

Forumguru
@Beedeewee , vanochtend 100km gereden. Aan het begin in het oosten op Veronica en Qmusic slechte ontvangst, maar volgens mij had ik dit met de lange antenne ook. Regio Utrecht op alle zenders goede ontvangst!

@Corné de Kluijver , misschien kun je met Beedeewee mee bestellen? (of andersom) en de zendkosten delen?

Ik ben iig blij met mijn antenne, staat een stuk cleaner en laat dat nou net zijn waar ik bij auto's van hou... alles zoveel mogelijk in kleur en zo clean mogelijk
 

Kempes

Forumguru
Had het al in een apart topic op het Octavia 2 deel van het forum gepost, maar toch maar hier ook even om dit topic compleet te houden:

Ik had ergens in juni al mijn logo's nieuwe stijl klaarliggen maar wilde deze niet zomaar gaan plakken (ik kan er niets aan doen, maar ik ben geen voorstander van chroom). Het liefst wilde ik mijn gehele gril aan de voorkant in kleur laten spuiten en de logo's voor de voor en achterkant daarbij mee laten spuiten.

Het spuiten van de gril heb ik een tijd over nagedacht maar ben er nog steeds niet helemaal uit.

Logo aan de voorkant heb ik maar even gelaten zoals hij was aangezien deze op de chroom gril kwam te zitten.. logo aan de achterkant heb ik met Plasti dip 'smoke' (https://plastidip.nl/plastidip-bestellen/352/plasti-dip-spray-smoke) zoveel mogelijk in kleur geprobeerd te krijgen.

Plaatjes bij het praatje:

full

full

full
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Beedeewee, mocht je nog interesse hebben en toevallig 5 september ook naar Varsseveld komen, dan kunnen we samen bestellen, wellicht dat @Der Einser ook interesse heeft in een korte antenne?
 

newwolf84

Forumguru
Hee die antenne ziet er wel goed uit ! Ik moest mijn antenne verwijderen tijdens het monteren van mijn dakkoffer, die spriet die er opzet was té lang om er op te blijven icm de dakkoffer. Gelukkig was de radio ontvangst nog redelijk. Waar ik benieuwd naar ben @Kempes, wat is de lengte gemeten van af het dak tot de bovenkant van de antenne ?

Ik had nl nog een beetje ruimte over en als die nu niet te hoog komt kan ik deze er mooi opschroeven icm de dakkoffer.
 
Bovenaan Onderaan