Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

stradje

Actief lid
Hoi,

Het kriebelt overal !
Mijn GL (artic green + dakrailing) wordt als alles klopt volgende week gemaakt en hoop hem wk26 te krijgen maar volgens de dealer wellicht eerder.
Ik ga morgen even een krik setje ophalen, via marktplaats gekocht nu nog een wiel want ik wil geen reparatie setje !

Succes met het wachten !
Da's de zelfde als die ik besteld heb. Ook voor die van mij staat week 26 ingepland. Was er een reden waarom het misschien eerder wordt?
 

dhesselink

Nieuw lid
Ik hoop stiekem dat niemand anders'm al afgeleverd krijgt voordat ik überhaupt een belletje krijg van de dealer, want dan plas ik in bed van alle spanning!:baby012:
 
Net berichtje gehad van mijn dealer:
De productie van de fabia greenline begint in week 23.
Gelukkig zit die van jouw in week 23.
Dit zal betekenen dat de auto in week 26 kan afgeleverd worden.


Ja, kriebels en vooral veel zin, ik heb em besteld ergens in april bij S-Point in Amsterdam Zuid-Oost.
Ik zag ook de discussie over het reservewiel, althans het gebrek daaraan, en laat ik nou van de week een lekke band hebben hehe. Gelukkig kon ik nog naar de Dunlop garage rijden die het gaatje binnen n kwartier had geplakt alsof het 'n fiets was.
 

quorumz

Actief lid
altijd leuk dat lange wachten:tongue:, goede dealer!, komt mijn superb ook net vandaan en heb ik ook de fabia combi greenline besteld
 

van_der_P

Senior Member
Net berichtje gehad van mijn dealer:
De productie van de fabia greenline begint in week 23.

Aan die produktiedata kun je ook geen touw vastknopen. Aan het begin van deze discussie staat week 20, mijn dealer zegt week 19, en nu lees ik week 23, start productie.
Welke datum is nu de juiste ?

Welkom op dit forum
 

RobV

Lid
idd,de produktieweek varieert stevig.De mijne stond eerst gepland op week 20 produktie en afleverweek 23/24.Nu dus van de week het bericht dat de produktieweek verschoven is naar 23,terwijl de afleverweek maar 1 week is verschoven naar 24/25.Beetje vreemd lijkt me,maar goed je kunt niet veel anders doen dan wachten.Begint nu toch wel erg te kriebelen overigens.Hopelijk geen verdere vertraging en snel rijden met die bak.
 

Hetzer

Forumguru
Ik denk of nee weet wel zeker dat heeeel veel dealers een wat te rooskleurige voorspelling geven van de levertijden, een dealer weet pas echt zeker wat de productie datum is als hij de bevestiging heeft van de fabriek, de definitieve productie datum, en deze bevestiging krijgt hij vaak een paar dagen van te voren.

Mijn definitieve datum is bekend kreeg vanochtend van www.vepreda.nl
dit mailtje,

Goed nieuws, def. productieweek 22, verwachte aflevering in week 25!!

met vriendelijke groet,

Directeur


:xyxthumbs:, dus nog 3 weekjes wachten!!!!!!!!!!!!
 

van_der_P

Senior Member
Eigenlijk had ik rond deze tijd wel een bericht verwacht van de dealer.
En steeds contacten met de dealer daarover, heeft ook geen zin. Krijg je alleen maar een naam van.
Je kunt inderdaad niet veel anders dan wachten.
 

RedFab

Nieuw lid
Net berichtje gehad van mijn dealer:
De productie van de fabia greenline begint in week 23.
Gelukkig zit die van jouw in week 23.
Dit zal betekenen dat de auto in week 26 kan afgeleverd worden.


Ja, kriebels en vooral veel zin, ik heb em besteld ergens in april bij S-Point in Amsterdam Zuid-Oost.
Ik zag ook de discussie over het reservewiel, althans het gebrek daaraan, en laat ik nou van de week een lekke band hebben hehe. Gelukkig kon ik nog naar de Dunlop garage rijden die het gaatje binnen n kwartier had geplakt alsof het 'n fiets was.
Mag ik vragen wanneer je de order hebt geplaatst, wij hebben op 5 apr. die van ons bij S-Point besteld.
 

inir

Lid
weet iemand het verschil tussen aqua blue en satin grey ? volgens mij liggen deze kleuren erg dicht bij elkaar. op de computer is het trouwens erg lastig kleuren beoordelen moet ik zeggen.
 

van_der_P

Senior Member
Volgens mij is het een Blauw en het ander Grijs.
Maar zo heb je ook Blauwig Grijs, en Grijzig Blauw. Klinkt hetzelfde maar is toch anders.
Bovenstaande is een ingewikkelde manier om duidelijk te maken dat ik het niet weet.:D:D:D
 

ronald24e

Actief lid
Het beste lijkt mij uiteindelijk toch ook om even langs de dealer te gaandan kun je gewoon zien wat het verschil is, zeker als je een keuze moet/wil maken zou ik dat eerst doen
 

van_der_P

Senior Member
Bij de dealer heeft men van die staanders met metalenplaatjes erop (stalen), in de kleur van de lak. Die zijn er voor elk model, dus Fabia, Roomster,enz. Die kun je eraf nemen en naast elkaar leggen of bij de raam met daglicht bekijken.
 
Bovenaan Onderaan