PizzaPieter's Seat

PizzaPieter

Forumguru
Hi @VAG-man

Het is een AVA P60 Smart, gekocht bij Carclean. 150bar, 8m slang (staal versterkt) met meebewegende haspel, metalen pomp, variabel spuitstuk.

https://www.carclean.com/nl/ava-hog...ries-p60-150-bar-hogedrukreiniger-l-pack.html

Benieuwd naar een review van een noob? Check deze

https://forum.carclean.com/threads/starters-ervaring-ava-smart-p60.25095/#post-458821
fb9413cf8a4ae8ee9b95b76dec64b80d.jpg
 

PizzaPieter

Forumguru
Haha, beter andersom, @brepus13 , al is het met dit weer geen zak aan.

CC fan, lijk wel aandeelhouder... En ik was zo gewaarschuwd.....

Blijft nog steeds bij lekker wassenen poetsen en voorzichtig wat middeltjes proberen. Polijsten ben ik nog te bang voor (wat achteraf mee schijnt te vallen, hoor ik vaak) Denk nog aan compressortje om pads uit te blazen...voor als ik met lekker weer een keertje rustig 1 spatbord wil gaan proberen.

Haha...we gaan t zien.

In ieder geval mindful werk. Heerlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

brepus13

Forumguru
We kunnen altijd een keer de fiat ofzo als lijdend voorwerp gebruiken, op zwart zie je mooi het resultaat. Is echt niet zo spannend als je denkt ;) als de zon weer een beetje schijnt plannen we een date :bloemen:
 

Monte Deppy

Forumguru
@PizzaPieter
@brepus13

Ik hou ook ERRUG van WIN WIN situaties! Weet niet welke oprit het grootste is maar waarschijnlijk valt die van mij al af:tegek:

Dus bij deze nodig ik mijzelf ook graag uit, ik weet het "tis Un gavuh!"

Leuke review trouwens @PizzaPieter.

Heb zelf een karcher. Vond (geil) lees geel zo mooi....moet toch een excuses hebben.

Ik verheug me in ieder geval op deze DATE!

M.V.G BRAM
:cheer::cheer:
 

brepus13

Forumguru
@PizzaPieter
@brepus13

Ik hou ook ERRUG van WIN WIN situaties! Weet niet welke oprit het grootste is maar waarschijnlijk valt die van mij al af:tegek:

Dus bij deze nodig ik mijzelf ook graag uit, ik weet het "tis Un gavuh!"

Leuke review trouwens @PizzaPieter.

Heb zelf een karcher. Vond (geil) lees geel zo mooi....moet toch een excuses hebben.

Ik verheug me in ieder geval op deze DATE!

M.V.G BRAM
:cheer::cheer:

Leg onze win situatie dan nog even uit want die zie ik niet direct bij deze zelfuitnodiging :-)
 

Monte Deppy

Forumguru
@brepus13

Mijn aanwezigheid is opzich al een WIN WIN!

Buiten dat neem ik natuurlijk Fisherman's Friend mee en een ventilator zodat ons haar lekker in de wind wappert mocht het windstil zijn.

Dus redenen genoeg...sniff ....toch?

:D
 

EdK

Forumguru
Jongens smeren jullie je wel na jullie fantastische wasbeurt goed in met een beschermende olie !!!???

:troost:
 

Tees

Donateur
Dat ligt eraan: als jullie wat olie verbruiken, beter 5W40. Maar moderne jongens kunnen ook prima overweg met 0W20. Wel longlife gebruiken hè!
 
Bovenaan Onderaan