Pimp your Kodiaq

CBreedijk

Donateur
:ot: Dashcam / extra batterij toen ook al net te snel gekocht toch? Zijn die inmiddels al ingebouwd? Wel benieuwd naar.....

Dashcam aanschaf was iig niet te laat. Maar gelukkig ook nog niet nodig gehad

Hij draait elke dag, moet nog wel gaatje in m’n CarShades in de achterruit maken ;)

Maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik nog geen beelden heb gedownload/overgezet aar PC.
Wel keer naar telefoon maar WiFi is niet snel.
Time-frame van 5+ minuten gaat al gauw maat 500+Mb.
Naar telefoon wad vnl om te checken of t werkt en t beeld Okay (genoeg) was en een goed weggeld zou geven.

Inbouw zelf gedaan uurtje werk.
Niet zo netjes als bij een installateur of dealer. Maar ja,kost nu ook niks.

Ps parkeerstand is vooralsnog gedeactiveerd.
 

CBreedijk

Donateur
. Naar telefoon wad vnl om te checken of t werkt en t beeld Okay (genoeg) was en een goed weggeld zou geven. [/QUOTE zei:
Naar telefoon wel vnl om te checken of t werkt en t beeld Okay (genoeg) was en een goed wegbeeld zou geven.

En ik heb vanmiddag Nb maar 1 biertje op.
 
Die side steps geeft de auto toch wel een stoer uiterlijk zeg.
Ik overweeg om de originele Skoda side steps ( via Superskoda) aan te schaffen maar vraag me af of deze er zelf onder te zetten zijn (plug en play) of dat er meer bij komt kijken (brug, boren, en ??)
Heeft iemand hier ervaring mee?

Aanvulling: Gisteren de Kodiaq side steps besteld bij mijn NL dealer (vd Udenhout) Pon kan ze nu ook op aanvraag leveren. Na wat aanvullend onderzoek ben ik van mening dat je ze wel zelf kunt monteren, maar dat een brug toch wel heel erg welkom is. Ik laat ze er dan toch maar onder zetten, garage rekent er 4 uur voor.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Aanvulling: Gisteren de Kodiaq side steps besteld bij mijn NL dealer (vd Udenhout) Pon kan ze nu ook op aanvraag leveren. Ik laat ze er dan toch maar onder zetten, garage rekent er 4 uur voor.

Gaaf! Wat is de totaalprijs? Ik kan niet wachten totdat de foto’s online staan :)
 

CBreedijk

Donateur
Gisteren de gleuf tussen het dashboard en het raam gedicht met gevonden rubber van Ali voor de Kodiaq.

Bekijk bijlage 66223
https://nl.aliexpress.com/item/1pcs...108.1000016.1.5e50311dac12iE&isOrigTitle=true

Van buiten niet te zien. Ruimte tussen ruit en dashboard is best groot, bijna te veel voor rubber. Maar dat kan komen omdat ik een nieuwe voorruit heb...

heb ik er ook tussen zitten.
niet vergeten (reminder voor mezelf) m te verwijderen.
vrijdag een nieuwe voorruit, weet niet of dat een Pimp your Kodiaq item is, maar wel "nodig".

nog nooit eerder gehad, maar met de kodiaq 2x sterretje geeindigd in 2x scheur.
(beide sterretje buiten gezichtsveld (bijna rand ruit))
wel gelukkig in 1 voorruit. (en nu eens kijken of Carglass een originele levert en fatsoenlijk monteert, helaas gebonden aan 3 mogelijke "leveranciers")
 
Bovenaan Onderaan