Pimp your Kodiaq

Ik heb deze. Niet echt pimpen, maar wel praktisch.

ik heb er ook aan zitten denken, maar voor mijn werk heb ik ruimte voor mijn spullen nodig, en de 7 zit ga ik veel gebruiken, dus niet veel ruimte over, bedoeling is eigenlijk dat ik maar 1 zetel recht zet van de achterste rij, de hond kan dan in een L zitten en liggen.
 

Klaasje

Forumguru
Je kunt het spuiten in kleur van de auto. Voorkant vind ik minder. Achter kan ermee door mits in kleur auto. Heb ik op mijn O3 ook
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JOT

Actief lid
:pieker: Geen idee of ik het nu mooi moet vinden. Het lijkt precies echt nep nu. Terwijl ik dat gevoel bij die van milotec niet heb
 

CBreedijk

Donateur
Sinds we 2 weken geleden de nieuwe Karoq mochten bewonderen, die "Karoq" projecteren op de grond...Zouden er al plannen zijn om dit in de Kodiaq te doen? deze optie te voorzien... :maakmegek:

er zit bij de Karoq ook een lampje in de spiegel.
En een projector onder in de deur die "Karoq" op de straat/stoep/garagevloer laat zien.
zal niet zo makkelijk zijn/worden om dat in een Kodiaq deur te krijgen.

(heb foto's, maar lukt niet vanaf telefoon om te uploaden)
 

krikke5150

Senior Member
er zit bij de Karoq ook een lampje in de spiegel.
En een projector onder in de deur die "Karoq" op de straat/stoep/garagevloer laat zien.
zal niet zo makkelijk zijn/worden om dat in een Kodiaq deur te krijgen.

Wij zagen dit tijdens de openingsweekend van de nieuwe Karoq, en mijn vrouw vond het dè max...
Volgens mij een straffe marketingzet van een ontwerper die de G-plek voor het prikkelen van het vrouwelijke enthousiasme gevonden heeft... :maakmegek:
 

JOT

Actief lid
Zal binnenkort wel te verkrijgen zijn voor de kodiaq want er is in de deurbekleding onderaan wel een inham waar het eventueel wel in kan passen denk ik.
 

Tijl

Actief lid
Zal binnenkort wel te verkrijgen zijn voor de kodiaq want er is in de deurbekleding onderaan wel een inham waar het eventueel wel in kan passen denk ik.

Dacht dat ik al een kit met skoda logo in de deur in te bouwen gezien had op Ali
 

VanRoyal

Forumguru
Ik heb op Aliexpress deze pedalen gekocht:

Auto-rest-pedaal-Voet-Brandstof-Brake-Clutch-MT-AT-pedalen-Voor-Volkswagen-VW-Tiguan-mk2-2017.jpg

Het rempedaal was eenvoudig te vervangen. Het gaspedaal was een pain in the ass, die moet over het oude pedaal heen en dat is nogal krap allemaal. Hij zit nu goed, op een hoekje na. Daar moet ik nog even met een haakje het rubber eroverheen krijgen. Ik twijfel alleen over de 'footrest', op youtube zie ik 2 manieren om deze te vervangen:

1) Maak eerst de motorkap-hendel los, dan het paneel bij de dorpel, dan het zijpaneel.


2) (vanaf 4:33) Ruk het paneel los, vervang de footrest en klik het allemaal weer in elkaar. Bij het terugklikken heeft hij echter in het filmpje geknipt, dus ik betwijfel of dit echt zo makkelijk gaat.


Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ik heb geen zin om de boel te slopen voor een paar pedalen van 13 euro :) Kwaliteit is overigens erg goed, er staat zelfs VW AG achterop, dus grote kans dat precies dezelfde voor het 7 voudige via de dealer te koop zijn ;)

Ik had overigens ook deze nog gekocht:

Voor-2017-2018-skoda-kodiaq-deurslot-cover-caps.jpg

Maar die zitten geplakt, precies op de imbus, waardoor er een mm of 2 ruimte zit tussen de carosserie en het plaatje. Vond het toch niet zo mooi staan en had het idee dat de deur slechter dicht ging (maar dat kan ook tussen mijn oren zitten) en dat ze snel los zouden laten. Deze gaan er (voorlopig) niet op.
 

CDK

Forumguru
@VanRoyal, die Chinese pisbakken rvs deurslotcovers kan je inderdaad maar beter niet gaan gebruiken ;) het metaal gaat je lak beschadigen en het is wachten op corrosie :jaja:
 
Bovenaan Onderaan