Pimp your Kodiaq

jeroen3277

Senior Member
HTB1VjTGaQfb_uJkSndVq6yBkpXaq.jpg
HTB1qPEebqLN8KJjSZFKq6z7NVXab.jpg
HTB13kEte22H8KJjy0Fcq6yDlFXak.jpg
HTB1P5UVe9fD8KJjSszhq6zIJFXav.jpg
 

krikke5150

Senior Member
Sinds we 2 weken geleden de nieuwe Karoq mochten bewonderen, is die van ons (in het Vlaams betekend dit "mijn ega") vol lof voor de lampjes onderaan in de deuren, die "Karoq" projecteren op de grond...
Zouden er al plannen zijn om dit in de Kodiaq te doen? Ik zie die Chinezen al op volle kracht produceren om Europa van deze optie te voorzien... :maakmegek:
 

EdK

Forumguru
mijn ega") vol lof voor de lampjes onderaan in de deuren, die "Karoq" projecteren op de grond...
Tsja hier zegt men een kinderhand is gauw gevuld, maar bij jullie is dat blijkbaar " een vrouwenhand is gauw gevuld " je vinkt de optie projectie tekstlampje aan en daarna kun je elke wagen kopen die je wilt.....:deuk:

Ik wil ook zo'n vlaamse vrouw, maar wel met voldoende geld voor een Karoq
 

hemi24

Forumguru
Tsja hier zegt men een kinderhand is gauw gevuld, maar bij jullie is dat blijkbaar " een vrouwenhand is gauw gevuld " je vinkt de optie projectie tekstlampje aan en daarna kun je elke wagen kopen die je wilt.....:deuk:

Ik wil ook zo'n vlaamse vrouw, maar wel met voldoende geld voor een Karoq

Of personaliseren van de instapverlichting d.m.v. je eigen naam..?
 

hemi24

Forumguru
Zouden ze ook gewoon ronde verlichte vlekken kunnen leveren, zodat je ziet waar je (uit)stapt?!?
 

krikke5150

Senior Member
Omdat iedereen toch eens graag lacht... ;)
Het weekend dat wij de Kodiaq kochten kreeg je een Iphone 7...
Na de aankoop had ik graag de zieltogende iphone 5 van mijn Ega snel vervangen gezien, en na wat gezeur van mijn kant, en om de lange wachttijd te compenseren werd de iphone door de garage vroeger geleverd in plaats van bij de ophaling van de Skodiaq...
Mijn collega's op het werk, die er zich steeds meer in verkneukelen wanneer ze voor de zoveelste keer vragen: "en wanneer komt hij nu?" hebben er nu van gemaakt: " hij kocht een iphone, en krijgt er een auto bij..." :wavecry:
 

steege2

Senior Member
Heeft er al iemand zo'n gespoten logo gekocht bij superskoda toevallig ?
In kleur bedoel ik dan. Of passen de logo's van de andere modellen niet ?
 
Bovenaan Onderaan