Pimp your Kodiaq

Bakkertje

Forumguru
Sommige dingen wil je inderdaad snel hebben, de onderdelen in dit draadje kun je waarschijnlijk wel even missen ;)
Sinds de samenwerking tussen aliexpress en tnt post gaat het allemaal en stuk vlotter. Want eerlijk is eerlijk ik heb ook wel eens maanden op pakketjes gewacht.. (een telefoon was dat)
 

EdK

Forumguru
Bellen met Aliexpress lijkt me sowieso best een uitdaging.

Gaat net als hier hoor, je drukt de juiste nummers in en je hebt contact met ze !!

Ik spreek geen Mandarijn

Als spreek je geen sinaasappel of manderijn, zij daar in china passen zich erg makkelijk aan en spreken opeens ook engels met je als het moet !!

en ook qua tijdzone is het niet helemaal ideaal
Wat is het probleem in deze ? die gasten draaien iets meer uren op een dag dan dat wij ooit hebben gedaan.
Daar gaat echt de slokan op dat een hele dag 24 uur is dus als je een halve dag vrij wil hebben dan werk je toch nog 12 uur.
Maar wij hebben in onze werktijden al diverse malen gewoon contact gehad ( per telefoon ) omdat we problemen hadden met een product dat we hadden afgenomen
 

MishaM

Actief lid
@jeroen3277 , wat zijn de verzendkosten van die dummies ? Kan het niet echt vinden op de site van milotec.

Ik heb net voor wat anders van Milotec geïnformeerd bij de NL Importeur.
De artikelen zijn bij je lokale Autostyle dealer te bestellen. Levertijd: 2-3 weken. Prijs: Milotec Adviesprijs.

Scheelt dus weer verzendkosten.
 

steege2

Senior Member
Ja daar zat ik ook al naar te kijken, otosam bijvoorbeeld verkoopt het. Had het nog niet gevraagd maar dit is goed nieuws :thumbsup:
 
Zou er nog steeds geen chroom-grill (of opzetstukjes) te verkrijgen zijn ? Heb me al suf gezocht op internet, en al veel foto's gezien. Maar te bestellen zijn blijkbaar enkel alle andere sierstukjes, en die interesseren me niet.
 

jeroen3277

Senior Member
Moet toch ergens te koop zijn lijkt me. Iemand die in China de grille stuk maakt bij een botsing moet die toch kunnen laten vervangen...
 

robpet

Lid

Zelfde systeem als bij mijn oude Outlander (af fabriek). Tsja, het werkt maar het is ondoenlijk om de zonneschermen er wat vaker af te halen. De kinderen willen ook wel eens gewoon naar buiten kijken. Nee, dan zijn de af fabriek systemen van de Kodiaq die ik nu heb echt een verademing!
 
Bovenaan Onderaan