Pimp your Kodiaq

Kweetnie

Senior Member
Voor de liefhebbers http://www.steeler.pl/pl/produkty/marki/skoda/kodiaq/2016.html

Ook side steps hebben ze.
1773_1.jpg


1780_1.jpg
 

EdK

Forumguru
Gisteren de gleuf tussen het dashboard en het raam gedicht met gevonden rubber van Ali voor de Kodiaq.
Is dat ook nog te vinden voor bv de Fabia 3 Combi ?
Ik heb al lopen zoeken bij Ali maar zal ongetwijfeld aan mij liggen maar ken daar nooit wat vinden...
 

CBreedijk

Donateur
Het grappige is dat als je de foto bij vool.se inzoomt dan zie je steeler.pl staan. :)

Op de kentekenplaat dan.

Je bedoelt op de kentekenplaat houder ?!?
ik geef je (nog) geen ongelijk, maar vind t wel frappant dat het assortiment van Vool veel uitgebreider is dan die van Steeler.

Ik denk dat de ronde side-bars en bullbars van Steeler komen en de meer "decoratieve" side-steps van Vool ?!?!
 

johnboy

Donateur
Vraagje; ik heb niet alle berichten gelezen maar weet iemand wat de kosten zijn om de bumpers in kleur te laten spuiten?! Thanks.

Ik dacht ergens gezien te hebben, eur 300. Kan het in dit forum niet vinden, misschien in het Duitse gelezen. Iemand een idee?

Ik heb daar ook aan zitten denken om de bumpers en onderkant deuren in de kleur laten spuiten. Weet niet of dat met dit kunststof kan overigens.
 

Sk_Hans

Forumguru
Aanvulling onder de motorkap gedaan, foto's voor en na...
Bekijk bijlage 64789 Bekijk bijlage 64790

Vanochtend hetzelfde kapje voor over de motor ontvangen. Zat allemaal in originele VW/Skoda verpakking. Of zouden die Chinezen dat ook namaken?

Er zit een beugel en een boutje bij, het was me niet helemaal duidelijk hoe je die exact bevestigd. Na wat zoeken vond ik op internet een paar foto's van de bevestiging bij een Golf. Werkte goed. Overigens heb ik de originele bout weer teruggeplaatst ipv de bijgeleverde.

Skoda-motor-cover.jpg
 
Laatst bewerkt:

Sk_Hans

Forumguru
Er kwam effe een vakantie tussendoor maar de dummy's zitten er eindelijk onder:

1k0.jpg

Die wil ik ook graag voor mijn auto. Ik heb ze tot nu toe op deze twee plaatsen kunnen vinden:
https://milotec.de/index.php?cat=c468_Auspuff.html&XTCsid=b14734ef7549c662cb6fc46fc76365ce
http://www.cars-equipment.com/en/sh...t-pipes-imitation-abs-alu/?tpl=product_detail

Een week of twee geleden (maar toen had ik mijn auto nog niet) waren er twee versies; chroom en alu (mat). Die chroom versie zie ik nu helaas nergens meer. Iemand een tip?
 

CBreedijk

Donateur
Ben je niet in de war met deze? Die zijn er in meerdere kleuren dacht ik.
- made from ABS plastic
- beautiful ALU silver design

alleen "alu" kleurig.
hoe zouden ze er uit zien in MC black?
dat icm zwart/wit embleem en ev MC Black benamingen (Skoda - Kodiaq) ??
 

steege2

Senior Member
Ik heb deze zeker ergens in verschillende kleuren gezien. Met rode binnenkant enzo ook. Weet alleen niet meer waar.
 

Sk_Hans

Forumguru
Ben je niet in de war met deze? Die zijn er in meerdere kleuren dacht ik.
Die heb ik inderdaad gezien in meerdere uitvoeringen. Met donkere, witte en rode binnenkant als ik het me goed herinner. Maar ik vind ze er heel erg nep uitzien.

Die van Milotec waren mooier. Twee weken geleden nog in chroom (glanzend) en alu (mat). Misschien is de glanzende versie uitverkocht en over een tijdje weer leverbaar. Glanzend leek me mooier dan mat.
 
Bovenaan Onderaan