Paul met een Octavia I 2.0 met 660.000km op de teller

EdK

Forumguru
Ben je jaloers Ed? Dacht je dat je erelid van t forum zou worden als je als eerste de 100.000 berichten zou halen?
Wat een rare gedachte kronkel heb je toch weer @Tees
Lijkt je erg hoog te zitten dat je daarmee komt op mijn opmerking.....
Als er één is die als erelid bestempeld zou mogen worden dan is dat voor mij toch echt @Rosinfield (RIP) :pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

JeSko

Forumguru
@Canon-Eye

Laatst nog een Porsche bwjr 2004 gezien die stopte met tellen omdat hij 1.000.000 km had gehaald, de eigenaar kon nog wel omrekenen van Miles naar km's aangezien de Porsche twee tellers had, in KM's en Miles. Maar zijn km teller stond gewoon vast op 999.999.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Teller blijft gewoon haken op 999.999 verder, SOLDAAT dat je al zoveel km met deze auto gereden hebt. Meeste auto's gaan op export bij 250.000 of meer, of belanden simpelweg op de sloop. Moet wel zeggen, die O1's met die ouderwetse motoren (8 kleppers) zijn uitermate geschikt voor hoge km-standen, en de carosserie is gewoon goed te noemen (vind ik) O1's roesten over het algemeen niet.
 

Octavia 4T

Senior Member
Dank voor jullie leuke reacties. Feest om te lezen ;)
De APK is-tie weer door al moest daarvoor wel de achterremmerij voor onder handen worden genomen. Behoorlijk vervuild allemaal en 1 remklauw en 2 remschijven zijn vervangen.
We rijden weer vrolijk verder :-)
 
Bovenaan Onderaan