Paar vraagjes

Topic in 'Mijn auto' gestart door Flierefluiter, 24-04-2018.

1. turboturbo

turboturbo Forumguru

Oei! Maar hopelijk geeft het eindelijk wat gemoedsrust.
    Wat was uiteindelijk dit keer de druppel (je schreed dat de situatie onhoudbaar werd)?

2. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Volgens de laatste volledige pagina in dit topic:
    De radio doet het niet (goed) meer ;).

Er zal vast meer aan de hand geweest zijn.

3. Flierefluiter

Flierefluiter Actief lid

Huh? Radio doet het wel hoor. Haha.
    Nee vanaf 80 km per uur begint de auto extreem te trillen. Daarnaast heb ik het idee dat ie echt flink wat vermogen kwijt is op de een of andere manier. En er zit al niet een al te snel motortje in

Peter-036 en turboturbo vinden dit leuk.
  4. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Ah!
    Oké, de laatste klacht op de vorige pagina was over je antenne.....vandaar;).
    Die 'reden' was er eentje van het caliber 'de asbak is vol'!

Laatst aangepast: 11-03-2019
    turboturbo vindt dit leuk.
  5. Hakar

Hakar Forumguru Donateur

Ik vind het heel erg jammer.
    Voor jou,
    voor de Fabia,
    voor ons,
    voor alle goede hoop die we hadden om jou met Fabia op de weg te houden.

Flierefluiter, turboturbo en Stripedkrijn vinden dit leuk.
  6. turboturbo

turboturbo Forumguru

De liefde is geduldig en vergevingsgezind. Maar een keer is de grens bereikt @Flierefluiter dan volgt onherroepelijk de scheiding.

Ik vind dat je het nog dapper vol gehouden hebt.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of het kenteken tzt weer opnieuw een eigenaar registreert als ie de handel in is verdwenen. Of wordt ie zeker weten gesloopt dat je weet?

7. Flierefluiter

Flierefluiter Actief lid

Ik mag toch hopen dat ie niet weer de handel in gaat.. Dat gun ik niemand. Mijn vorige Fabia was ook aardig op z'n eind, garage had toen de KM stand teruggedraaid en tot op heden rijdt het nog steeds rond.. (Voor de gein eens een APK geschiedenis opgevraagd, je schrikt je dood.)

Maar ik meen en weet vrijwel zeker dat deze of naar een of ander vaag land gaat of in onderdelen.. We zullen zien. Hij staat nog op mijn naam (en eerder gaat ie ook niet naar een andere eigenaar) omdat ik nog wacht op een nieuwe tenaamstellingscode. (Brief kwijt, altijd handig)

turboturbo vindt dit leuk.
  8. turboturbo

turboturbo Forumguru

Precies dat bedoel ik ja. Ongelooflijk. Misschien een briefje verstoppen in de auto / handleidingboekje met “DEZE AUTO NIET KOPEN! Ellende! Heeft > 3ton gedraaid is zo goed als op!” :D

Laatst aangepast: 12-03-2019
    Flierefluiter vindt dit leuk.
  9. Flierefluiter

Flierefluiter Actief lid

Nou auto is opgehaald. Ik acht de kans zeer groot dat deze gewoon de handel weer in gaat.

Deel deze pagina