Ontbrekende opties bij afleveren

Renzo4000

Forumguru
Even een kleine check, ik heb de GL BL met half leder interieur(optie) en daardoor ook de comfortstoelen zoals in de Elegance ... ik heb echter niet het opbergvak onder de passagiersstoel. Zijn degene met een GL BL die dit ook hebben? Oftewel, zou daar het verschil in kunnen zitten?
 

e-wal

Lid
Ik heb ook de comfort stoelen...

De dealer gaat uitzoeken waarom ik dat vak niet heb.
Er hoort slechts 1 setje vastzetelementen in mijn GL BL volgenns de dealer. Dus gebruik mijn eigen setje ook maar
 

Renzo4000

Forumguru
@Bakkertje dat snap ik, maar de comfortstoelen zijn een afwijkende optie ten opzichte van de standaard ambition stoelen. Wellicht dat daar in het proces een verschil ontstaat in het toevoegen van een opbergvak aan de passagiersstoel ... dat is dus mijn vraag. Het is mij helder dat bij een elektrische stoel het niet mogelijk is, dit is reeds al genoemd in het topic.
 

heusinkveldb

Forumguru
Ik heb ook de comfort stoelen...

De dealer gaat uitzoeken waarom ik dat vak niet heb.
Er hoort slechts 1 setje vastzetelementen in mijn GL BL volgenns de dealer. Dus gebruik mijn eigen setje ook maar

Volgens mijn dealer ook maar één vastzetelement voor de GL BL. Misschien vanwege de uitstoot.... :maakmegek:
 

Renzo4000

Forumguru
@Bakkertje ook dat zeg ik niet, het gaat mij er even om of we kunnen herleiden dat het ontbreken ervan wordt veroorzaakt door een "afwijkende optie" tov de standaard ambition stoelen ... het is maar een hersenspinsel van mij. Want inderdaad horen ze ook gewoon onder de comfortstoelen te zitten.
 
Ook ik "miste" de opbergvak onder passagiers stoel, de auto moet toch nog terug voor wat andere puntje, dus meteen maar even nagevraagd. Blijkt sinds het modeljaar 2015 er niet meer in te zitten. Dus lijstje met standaard opties op de website klopt niet helemaal.
 

Renzo4000

Forumguru
@Lazyadmin Dat er zaken wijzigen in de loop vd tijd gebeurd overal natuurlijk. Echter op het moment van bestellen hebben jij en ik betaald voor een auto met een x-aantal (standaard)opties die dan ook gewoon geleverd dienen te worden. Kan dit niet om welke reden dan ook, dan zal dit gecompenseerd moeten worden.
 

heusinkveldb

Forumguru
Ook ik "miste" de opbergvak onder passagiers stoel, de auto moet toch nog terug voor wat andere puntje, dus meteen maar even nagevraagd. Blijkt sinds het modeljaar 2015 er niet meer in te zitten. Dus lijstje met standaard opties op de website klopt niet helemaal.

Mijne is ook modeljaar 2015. Opbergvak onder de passagiersstoel is gewoon aanwezig.
Bovendien ben ik het eens met @Renzo4000, dat wat in de brochure staat op het moment van aankoop, dient gewoon geleverd te worden. Daarom bewaar ik altijd de originele brochure en prijslijst. :D
 

tpors

Lid
@Renzo4000 Helemaal correct. De website geeft nu trouwens nog steeds aan dat het opbergvak onder de bijrijdersstoel tot de standaarduitrusting van een Ambition Businessline hoort (in mijn geval). De te downloaden prijslijst met de datum januari 2015 eveneens.
Van Skoda kreeg ik een teleurstellend antwoord dat vanaf produktieweek 45 het opbergvak er niet meer in zit. Het ontbrekende tweede afvalbakje mag dan een beetje pietluttig zijn, maar het opbergvak had ik toch wel graag gehad.
 

Joske

Forumguru
dan moet je maar compensatie van €37,45 vragen.. want dat kost het bakje als jij het bij de dealer moet gaan kopen.

Hun kost het wsl zoveel met montage inclusief. Dat brengt hen (PON) mss op andere gedachten? ;)
 

Petrolhead

Forumguru
Opbergvak onder de voorstoel (bestuurder) heb ik onlangs zelf in mijn O2 geplaatst.
Moet de stoel er wel even uit, paar klemmetjes in het stoelframe drukken en dan 4 schroeven erin.
Lijkt veel werk maar valt best mee, voor een dealer dus ook.
Wel multitorx dopbit 10 nodig, die heb je meestal niet standaard in je schuur/garage liggen.
Lijkt me voor een O3 dan vergelijkbaar te gaan.
 

heusinkveldb

Forumguru
net bij m'n dealer langsgereden. Extra vastzetelement en afvalbakje voor de bijrijdersdeur ontvangen!
Top service van Muntstad in de Meern! :thumbsup:
 

ReDeMaTy

Senior Member
Dan krijgen ze bij muntstad morgen nummer 3 de mijne komt daar ook vandaan. Goed om te weten dat ze het al eerder zo hebben opgelost.

Kunnen ze meteen de trekhaak goed aanmelden want die schakelt niet uit als er eentje achter hangt, erg irritant.
 

e-wal

Lid
Over het opbergvak heb ik te horen gekregen dat ze dat aan het uitzoeken zijn.

Over de vastzetdingen kreeg ik te horen dat er maar 1 bij de GL BL hoorde.
 

MartijnW

Actief lid
Hmmm. In mijn GL BL modeljaar 2013 zitten geen opbergvak en geen klittenbandhouders. Wel standaard een verlaagd sportonderstel, waardoor mijn auto lager is dan van mijn collega met een gloednieuwe :deuk:
 
Bovenaan Onderaan