Ontbrekende opties bij afleveren

heusinkveldb

Forumguru
Om deze topic nog iets verder uit te breiden, waarschuwings-lampjes in de voorportieren, hoe zit het daarmee?
Ik heb simpele reflectoren. Of is dat alleen standaard in de Elegance uitvoering...
 

MaRco2

Forumguru
Ik ken de brochure en prijslijsten niet uit mijn hoofd. En dat verandert ook nog wel eens.
Maar 2 afvalbakjes met afvalzakje heb ik nog nooit gezien. Altijd maar één afvalbakje.

Hier ook 1 vuilnisbakje (EBL) en wel een opbergvak met klep (waar de boekjes in horen) onder de passagiersstoel.

Achterin aan de zijkant rechts zit een soort van schotje waarachter je klein spul kunt knikkeren (trekhaakdop, nettenset, verloopstekker trekhaak, e.d.), zitten ook een soort van dingen met klittenband, dacht ik.... oh ja, die heb ik gebruikt om een mandje met grotere kleine spulletjes mee vast te zetten, zonder dat die via de achterruit naar buiten vliegt.:) Iets met een momentsleutel, kruissleutel, sleutel voor trailer, compressortje, nog een hesje, enzo.

Volgens mij zit er maar 1 zo'n vuilbakje in altijd. Ik heb ze niet anders gezien.
 

micky

Forumguru
dat heb ik ook niet dat schotje, maar ik heb een dubbele vloer en scheidingsnet achter de achterbank, volgens mij vervalt dat dan..
 

Joske

Forumguru
het is door de dubbele vloer dat het vervalt. Juist :)

maar hoe zit het dan met het Cantonsysteem, waar zit dat dan?
 

Bakkertje

Forumguru
@micky bij elektrische stoelverstelling kan het niet, dan zit de motor op de plek waar het bakje zou kunnen zitten.
Achteraf inbouwen van de verlichting kan wel maar is een vrij aardige klus waarbij je ook in de bedrading aan de slag moet.
 

peterrapid

Forumguru
Euhm ik weet niet of ik het heb, nog nooit aan gedacht dat er daar opbergmogelijkheden waren ... Dus ik ga morgenochtend iets nieuws ontdekken aan mijn 3 maanden nieuwe auto ... Ik schaam mij diep
 

Klaasje

Forumguru
Och er waren zelfs mensen hier op het forum die Kessy niet geleverd kregen, terwijl het er op zou zitten. Dan boeit me een prullenbakje niet. Maar inderdaad raar dat zoveel verschillen zijn
 

micky

Forumguru
het is door de dubbele vloer dat het vervalt. Juist :)

maar hoe zit het dan met het Cantonsysteem, waar zit dat dan?

Links in de kofferbak zit een kunststof bak die zijn lucht onder de vloer blaast :jaja: en alles eromheen resoneert:mad::nono:
klusje voor mooi weer, veel isolatie plaatsen...
Ik wist dat het prijsverschil met Audi ergens vandaan moest komen:shutup:
 
Bovenaan Onderaan