Ontbrekende opties bij afleveren

Klaasje

Forumguru
@micky: Heb je hem nu met neergeklapte achterbank, dus meteen achter de voorstoelen?
Zie ik niet goed op de foto.

Ik had puur per toeval ontdekt dat ik het scheidingsnet had, vroeg me af waar die inkepingen voor waren haha en toen vond ik hem
 

micky

Forumguru
Serieus enorm deze kofferbak, ben er nog steeds niet over uit dat er 12 van deze grote dozen in gaan zonder de bank in te klappen
 

micky

Forumguru
@micky: Heb je hem nu met neergeklapte achterbank, dus meteen achter de voorstoelen?
Zie ik niet goed op de foto.

Ik had puur per toeval ontdekt dat ik het scheidingsnet had, vroeg me af waar die inkepingen voor waren haha en toen vond ik hem
Was onderdeel van een duur pakketje van jouw, nl. het bagage pakket bijna 400 euri ;) bank is niet ingeklapt
 

ReDeMaTy

Senior Member
In mijn O2 ooit eens bijna een complete keuken van Ikea vervoerd, en dan is de O3 NOG groter geworden. Had ik vast alles in een keer meekunnen nemen. Medewerker van Ikea kon zijn ogen niet geloven toen ik er 3 volgeladen karren in stopte en wegreed.
 

Joske

Forumguru
bijna een complete keuken van Ikea
zo eentje zeker:

duktig-speelgoedkeuken__0168089_PE266789_S4.JPG


:deuk: :deuk: :deuk:

...



;) ;) ;)
 

micky

Forumguru
de vloer is nu ook nog omhoog, daar liggen meer dan 2 boodschappen kratjes met relatiegeschenken paraplus veiligheidskleding enz. onder, waar ik in de V50 alleen de halve kofferbak al mee vol had...

Oh ja en de rollo van de kofferbak, die past er namelijk ook onder :)
 

Klaasje

Forumguru
Ik in mijn O2 al 2 electrisch verstelbare lattenbodems en 2 matrassen bij de Makro.
Ik werd uitgelachen totdat ik alles erin had en de klep sloot

Maar nu ff terug naar topic, dat hij ruim is weten we al
 

Gizzmo

Forumguru
1 afvalbakje en dat vond ik eigenlijk al teveel.
Maar die 2 klittebandplankjes zit in/op het zwarte schotje rechts in de kofferbak geklemd, dus wellicht heb je ze wel, maar wist je niet dat ze daar zaten.
 
Bovenaan Onderaan