Onduidelijkheid in pakketten met extra luidsprekers

Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van hoofd werkplaats van mijn dealer. In de week na Pinksteren worden er vier extra speakers in mijn citigo ingebouwd. Hoera!
forumleden: bedankt voor jullie meedenkwerk en advies!
 

Tino

Senior Member
Dat dit nu nog steeds speeld het was in Juli 2012 al bekend:shocked: en nog steeds is de folder/info dealers niet up to date:crazy:
 
Dit ben ik geheel met je eens. Ik heb dit ook bij de dealer neergelegd. De dealer vertelde dat de oorzaak bij de fabriek ligt en dat het maar niet lukt om de mensen aldaar ervan te overtuigen dat het snel opgelost moet worden. Toen ik ontdekte dat er twee verschillende folders citigo bestaan met beide als uitgifte datum 01-01-2013, was ik echt met stomheid geslagen. Ik hoop dat dat men eindelijk ervan doordrongen raakt dat dit heel snel opgelost moet worden.
 

Cordoba

Forumguru
Blijkbaar afgekeurde folders, die toch in omloop zijn gekomen? (anders kan ik het bestaan van 2 verschillende folders met dezelfde uitgiftedatum niet verklaren)
 

RobSmith

Nieuw lid
Bij aflevering heeft de dealer alle gevraagde speakers gemonteerd, en gaat dat nu proberen te verhalen bij de importeur.
'k Ben benieuwd.
Betreft een Citigo Elegance (automaat) 5-deurs met Travel Pack.
 
Deze week zijn de speakers ingebouwd: twee tweeters en twee speakers in de achterportieren. 6 speakers in mijn Elegance. Op de terugweg heb ik genoten van het schitterende geluid (heel wat beter dan het geluid uit de twee speakers waarmee de auto werd afgeleverd). Prima afgehandeld door de dealer. Geen extra kosten voor mij. Ik ben echt blij dat de dealer zich (na de mailwisseling) zich zo heeft ingezet om alles in orde te maken.
DisGo-tje!
 
Afgelopen Vrijdag na telefonisch contact (met dealer) en goed keuring Pon,toch even na 2 weken wachten, mij gemeld bij de dealer.
De betreffende persoon die alles zal regelen heeft dus helemaal niets gedaan!!!!!!!.
Alles moet nog besteld worden!!!!!!
Dus weer wachten op telefoontje van dealer wanneer nu eindelijk na bijna 3 mnd wachten mijn resterende boxen worden ingebouwd.
Word hier zooooooo moe van!!!!!!!!
Bij dealer: verkoop ja!!!!, aftersales Nèè.

Word vervolgd.
Vr.Grtn
 
Kokkeler heeft de auto geleverd aan mijn sub-dealer op mijn vraag om een Skoda Elegance te leveren.
Sub dealer treft geen blaam,Skoda zelf is in gebreke gebleven.
 

Bolkm00d

Senior Member
Naar aanleiding van dit forum: De citigo elegance van mijn vriendin even gecontroleerd. Slechts 2 speakers, dit terwijl we expliciet om meer speakers hebben gevraagd. Tijdens het bestellen werd ons geadviseerd om het travelpakket erbij te nemen. Dit zou neerkomen op 4 extra speakers.
Direct even naar Skoda Snijders in Almelo gereden; Probleem wordt direct en correct opgelost! Erg tevreden!
 

bobbie

Senior Member
Helaas heb ik in mijn Citigo elegance ook maar 2 speakers... Heb mijn dealer gevraagd S-point amsterdam gevraagd naar oplossing maar deze geven aan dat Pon voor auto's die na september zijn geleverd geen oplossing heeft. Zijn jullie auto's allemaal voor september geleverd? Baal verschrikkelijk hiervan! Dealer gaat nu intern overleggen over deze zaak. Verkoper was uiterst voorzichtig aan de telefoon heb er weinig vertrouwen in..... ik hoop dat we eruit komen kosteloos net zoals bij jullie!
 

Cordoba

Forumguru
@bobbie: september van welk jaar?
Als je hierboven terug leest en zoekt, zie je dat er heel wat auto's bij zijn, die dit jaar geleverd zijn (dus na september 2012, maar net als jouw auto voor september 2013)
 

Bolkm00d

Senior Member
Helaas heb ik in mijn Citigo elegance ook maar 2 speakers... Heb mijn dealer gevraagd S-point amsterdam gevraagd naar oplossing maar deze geven aan dat Pon voor auto's die na september zijn geleverd geen oplossing heeft. Zijn jullie auto's allemaal voor september geleverd? Baal verschrikkelijk hiervan! Dealer gaat nu intern overleggen over deze zaak. Verkoper was uiterst voorzichtig aan de telefoon heb er weinig vertrouwen in..... ik hoop dat we eruit komen kosteloos net zoals bij jullie!

Nee, onze citigo is vorige week geleverd! Dealer gaf aan: "Ik heb jullie de prijslijst van januari 2013 meegegeven ipv de nieuwe van april 2013. In de lijst van januari zat een fout, doordat ik deze lijst heb gegeven en we aan de hand van deze lijst de auto hebben samengesteld zorg ik voor een passende oplossing".
 

bobbie

Senior Member
Ik heb ook een prijslijst van die datum maar mijn auto stond al in de showroom in Lelystad voordat ik hem kocht. Ben speciaal naar s-point gegaan omdat ik mijn fabia hier ook heb gekocht en goede ervaring had. De auto is dus vervolgens door s-point geleverd. Iemand tips of gewoon nog even wachten welke service s-point levert?
 
Eindelijk is er door een dealer toegeven dat in de folder van januari 2013 een fout zit. N.a.v. deze folder heb ook ik mijn Citigo Elegance samengesteld. In de derde week van april werd mijn citigo afgeleverd. Er zaten twee speakers in. Aan de hand van de folder van april werd mijn klacht eerst afgewezen. Daarna werd een redelijk alternatief geboden om twee speakers in de achterportieren in te bouwen. Toch was ik niet helemaal tevreden en heb ik de folder van januari 2013 erbij gepakt. Daar toen duidelijk in dat ik in het travelpakket recht had op vier extra speakers. Deze folder heb ik gescand naar de dealer gemaild. Gevolg: de dealer ondernam snel actie en ik geniet nu van het geluid dat uit zes speakers komt!
 

Bolkm00d

Senior Member
Eindelijk is er door een dealer toegeven dat in de folder van januari 2013 een fout zit. N.a.v. deze folder heb ook ik mijn Citigo Elegance samengesteld. In de derde week van april werd mijn citigo afgeleverd. Er zaten twee speakers in. Aan de hand van de folder van april werd mijn klacht eerst afgewezen. Daarna werd een redelijk alternatief geboden om twee speakers in de achterportieren in te bouwen. Toch was ik niet helemaal tevreden en heb ik de folder van januari 2013 erbij gepakt. Daar toen duidelijk in dat ik in het travelpakket recht had op vier extra speakers. Deze folder heb ik gescand naar de dealer gemaild. Gevolg: de dealer ondernam snel actie en ik geniet nu van het geluid dat uit zes speakers komt!

Klopt! Er staat bij het travelpakket 4 extra speakers! @ Bobbie: Gewoon de folder meenemen! Er staat dan wel in de kleine lettertjes dat drukfouten voorbehouden zijn maar dit was voor mij de reden om voor dit travel-pakket te kiezen. Succes in ieder geval!
 
Bovenaan Onderaan