Onduidelijkheid in pakketten met extra luidsprekers

bobbie

Senior Member
Bedankt voor de tip! Helaas is voor mij even heen rijden zonder te weten wat het resultaat zal zijn nogal ver... 180km heen en weer! Zal nog een weekje geduld hebben en ze de ruimte geven om het zelf op te lossen!
 

cvegreen

Forumguru
Inderdaad Cordoba, het is niet de eerste keer dat er door het forum een passende oplossing word gevonden. Een paar dingen uitprinten en ermee naar je dealer zou ik zo zeggen.
 

lovely305

Forumguru
Heb me niet zo verdiept in de pakketten, maar het viel me wel op dat je vaak dingen dubbel betaald.
Heb besloten me er niet zo druk om te maken.
Bestelling geplaatst en niet meer over nagedacht.

Ik heb het mediapakket genomen en heb in totaal 6 speakers.
Het geluid is werkelijk waanzinnig goed!
Nog geen spijt van:joyful:
 
Hallo een ieder,

Eindelijk,eindelijk worden na een DIKKE 3 mnd wachten en onderhandelen de 4 extra boxen aankomende woensdag in onze Citigo Elegance gratis ingebouwd
Wat was dat een geouweh........r allemaal!!!!!!!
Mijn dank is ook groot aan de mensen op dit forum,en hun berichten.
Beste mensen,als je recht heb op de extra geluidsboxen,hou dan je poot stijf!!!!!.
Het heeft bij mij lang geduurd,maar zoals je ziet,de aanhouder wint!!!!
Nogmaals bedankt jullie allemaal.

Vr.Grtjs Paul
 

lovely305

Forumguru
Hallo een ieder,

Eindelijk,eindelijk worden na een DIKKE 3 mnd wachten en onderhandelen de 4 extra boxen aankomende woensdag in onze Citigo Elegance gratis ingebouwd
Wat was dat een geouweh........r allemaal!!!!!!!
Mijn dank is ook groot aan de mensen op dit forum,en hun berichten.
Beste mensen,als je recht heb op de extra geluidsboxen,hou dan je poot stijf!!!!!.
Het heeft bij mij lang geduurd,maar zoals je ziet,de aanhouder wint!!!!
Nogmaals bedankt jullie allemaal.

Vr.Grtjs Paul



Enjoy!!
 

cvegreen

Forumguru
@ Lovely305, om de vervuiling hier op het forum wat tegen te gaan , gelieve niet een ganse post quoten a.u.b. is een regelment hier.
@ happyness, jij zal je nick nu wel waardig zijn lijkt mij, of toch aanstaande woensdag.
 

bobbie

Senior Member
Hoi Skoda-rijders,

vandaag de 10e werkdag verstreken nadat ik mijn klacht officieel bij Pon heb ingediend.
Helaas nog niks verder. Pon heeft vandaag pas de dealer gesproken maar deze geeft nog niet thuis.
Ik kan jullie vertellen dat enorm ben teleurgesteld in de service van Pon. 10 werkdagen voorbij en niks laten horen.... Dit is toch geen reclame? Mis ik wat of gaat het zo goed in de autobranche???!
Volgens de medewerker van Pon ligt het balletje nu bij de dealer en is deze het aanspreekpunt...jammer dat de dealer S-point Amsterdam mijn doorzet naar Pon. Ik hoop de volgende keer dat ik jullie spreek positief nieuws kan brengen over de firma Pon en S-point Amsterdam!

Volg de Skoda-rijder (maar pas op als je eens wat heb....)
 

CDK

Forumguru
@bobbie, gelukkig is dit meer uitzondering als regel, pon heb ik ook geen hoge pet van op, maar de meeste dealers lossen de problemen van de klanten naar tevredenheid op, dat kan overigens wel eens een tijdje duren.... succes met de verdere afwikkeling, ook in dit geval geldt hoogstwaarchijnlijk "de anhouder wint"

greetz Corné
 
Bobbie,

Neem weer contact op met de desbetreffend persoon van Pon,die de goedkeuring heeft gegeven aan je dealer.
Ook ik heb dat gedaan.
Ff het achterste van je tong laten zien,zonder brutaal te worden!!!!
Het heeft bij mij geholpen.
Pon en de dealer zijn niet 1,maar uiteindelijk geeft Pon de doorslag!!!!!!!.
Sterkte,en houd de moet er in!!!

P.S. Sinds vandaag heb ook ik 4 extra boxen ingebouwd gekregen. (gratis en voor niets)
 
Je hebt misschien wel gelezen dat er twee folders citigo januari 2013 in omloop zijn. Misschien dat het goed is dat je nagaat uit welke folder je de citigo besteld hebt. Let dan met name op standaarduitrusting citigo elegance en inhoud travelpakket. Toen ik zwart op wit kon aantonen wat ik daadwerkelijk besteld had, was alles binnen twee weken geregeld.
 

bobbie

Senior Member
Pon heeft vandaag gebeld en wil mij niet verder helpen met dit probleem. Pon blijft volhouden dat het alleen om auto's gaat na een bepaalde leverdatum.... Verder ontkende de medewerker dat andere consumenten (jullie dus) alsnog speakers hebben ontvangen en ingebouwd kosteloos... Als dit als al heeft plaatsgevonden is dit service van de dealer. Ga de klacht nogmaals bij de dealer S-point Amsterdam neerleggen en hun de keuze geven...
 

bobbie

Senior Member
Auto's voor 3 september geeft Pon en S-Point aan. Na die datum hebben de verkopers moeten vermelden dat de uitrusting zoals deze in de brochure van januari staat niet klopt. Heb net de verkoper aan de telefoon gehad en die heeft een (commerciële oplossing) van € 650.......!
 

bobbie

Senior Member
Hoi Hetzer, dat klopt. Na het laatste gesprek met S-point ben ik er wel helemaal klaar mee. Als klant hou ik het laatste woord en zal ik niet meer bij deze dealer terugkomen. De service van de werkplaats is top maar de aftersales bij S-point.... wees gewaarschuwd! Ik hoop dat jullie verder allemaal wel jullie boxen krijgen en succes bij de afwikkeling!
 

MarcW

Senior Member
Even topic omhoog knallen :) Hoe zit het met de Arctic Air uitvoering ? Zover ik kan ontdekken heb ik alleen in de voorportieren speakers. De Arctic Air uitvoering komt verder niet in brochures voor,dus zou alles mogelijk kunnen zijn.
 

RobSmith

Nieuw lid
Even nog een paar dingen:

1. Bij mij is het (aflevering eind mei 2013) zonder meer door de dealer opgelost, deze zou het zelf verder verhalen bij Pon.

2. Een prijs die door een dealer (S-point) wordt opgegeven van 650 Euro? Dan is tie blijkbaar de weg een beetje (en een trouwe klant helemaal!) kwijt. 't Is best wel wat werk, maar de onderdelen kosten vrijwel niets.
Ook trouwens de melding van Pon: "Na die datum hebben de verkopers moeten vermelden dat de uitrusting zoals deze in de brochure van januari staat niet klopt".
Als de dealer dat verzuimd heeft, heeft dus de dealer een probleem, en niet de klant.

3. Laat dit voor een ieder die een auto kocht met dit probleem een les zijn.
Voor mij betekent het dat ik bij de volgende aankoop van een auto (welk merk en waar dan ook) niet akkoord ga met alleen een opsomming van mee bestelde "pakketten", maar alleen akkoord ga met een gespecificeerde opgave van de mee bestelde extra's.
De computer kan dat niet zonder meer leveren meestal, maar een -desnoods-handgeschreven en ondertekende opgave van de verkoper is voor mij goed.

Zo'n dooddoener van: "de folder kan fouten bevatten" gaat dan niet op.
Je maakt dan namelijk een heldere afspraak met de leverancier over wat je wél- en níet bestelt/betaalt.
 
Bovenaan Onderaan