Koop gewoon een knappe schroefset, comfort blijft gewoon goed voor de superb en deinen heb je geen last meer van.
Even wat drempels geprobeerd. Drempel op gaat prima, drempel af met proportionele snelheid veert hij één keer in, één keer uit en dan weer terug naar rijhoogte. In en uitveren is een overdreven lange beweging.Het doorklappen heb ik nog niet ervaren, maar heb dan ook meer snelweg dan drempels gezien. Ik ben wel geschrokken van het zoekerige gedrag in bochten. Heb al heel snel het gevoel te hard een bocht in te gaan. Zal eens een paar drempels proberen en als bovengenoemd probleem dan ook optreed stuur ik de gegevens op naar @Antera. Auto is niet verlaagd, is een 1.6 tdi dsg combi
Volgens mij gaat het om de voorkant en niet om de achterkant.Of een hatchback.....
Ik heb geen Dcc, wellicht ook een oorzaak dat ik echt NIET nadein.........Volgens mij gaat het om de voorkant en niet om de achterkant.
Misschien voel jij het niet, maar iemand anders weer wel. Iedereen ervaart iets anders, de een hoort en voelt elk kraakje, en de ander denkt, ach het zal er wel bijhoren. (Of horen of voelen zelfs helemaal niets!)
voor wat het waard is: mijne is af fabriek verlaagd. wegligging zeer tevreden en voorspelbaar (ook in lange snelle snelwegbochten), geen klappen of deinen. als ik vergelijk met DCC testauto die ik heb gereden: tussen sport en normaal in. Op autobahn gisteren veel comfortabeler dan mijn Passat (vorige).
2.0 diesel
18" modus
maar wel een combi.....Ik heb ook geen DCC maar mijn combi deint toch echt na. Wat ook geconstateerd is door de monteur die meereed.
Maar de voorkant van een combi is niets zwaarder als die van een sedan! Alleen de achteras-lasten zijn anders dan die van een combi.maar wel een combi.....